اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طرح ناظران سلامت در استان آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح ناظران سلامت در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا می‌شود.

طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید حسین‌پور امروز در نشست کمیته طرح "ناظران سلامت" که در سالن شهید سلیمانی هلال احمر  اظهار داشت: به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا  طرح "ناظران سلامت" با مشارکت  جوانان و داوطلبان و امدادگران در سطح استان اجرا می‌شود.

 وی گفت: طرح "ناظران سلامت" با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سطح استان آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان  آذربایجان‌شرقی به  مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر در اجرای طرح "ناظران سلامت" اشاره و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی،  طرح "ناظران سلامت" را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منظور قطع زنجیره  ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن  و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها اجرا می‌کند.

حسین‌پور با اشاره به دستورالعمل‌های موجود، متذکر شد: جمعیت هلال احمر در این طرح اعضای فعال را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می‌کند و  اعضا از طریق شرکت در کارگاه آموزشی به‌صورت وبینار با شیوه  اجرای طرح آشنا شده و در ادامه  با  حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی بر عملکرد آنها  در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت نظارت خواهند کرد.

وی تاکید کرد:  ارائه آموزش‌های عمومی  به اقشار مختلف و ارائه گزارش روزانه به مراکز بهداشتی از جمله اقدامات اعضای هلال احمر در این طرح خواهد بود.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح مذکور افزود: اعلام و  ابلاغ اجرای طرح به مراکز شهرستانی، تهیه و اعلام اسامی پایگاه‌های سلامت، صدور معرفی‌نامه برای اعضاء هلال احمر شرکت‌کننده در طرح، مشخص کردن  محدوده طرح، ارائه آموزش‌های  لازم و توزیع چک لیست‌های مورد نیاز در اجرای طرح از جمله تعهداتی  است که توسط  دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرای طرح "ناظران سلامت" اجرا می‌شود.

حسین‌پور  با اشاره به هدف اجرای طرح "ناظران سلامت" اظهار کرد: این طرح در با همکاری  جوانان، داوطلبان، نجاتگران و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی در خصوص  کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و جهت  صیانت از سلامت همشهریان  عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول