اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| هاشمی: یکی از بهترین بازی‌ها را ارائه کردیم/ قهرمانی: می‌دانستیم بازی سختی مقابل سایپا داریم

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: بازی‌های خوبی در دور رفت داشتیم که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

لیگ برتر والیبال بانوان| هاشمی: یکی از بهترین بازی‌ها را ارائه کردیم/ قهرمانی: می‌دانستیم بازی سختی مقابل سایپا داریم

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان سایپا امروز در آخرین بازی دور رفت موفق شد ۳ بر صفر شهرداری قزوین را شکست داده و در صدر جدول قرار بگیرد.

مریم‌هاشمی سرمربی سایپا بعد از این بازی اظهار داشت: حریف ما تیم خوب و یکدستی بود که چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد. با نتیجه ۳ بر صفر باید از بچه‌ها تشکر کرد چرا که یکی از بازی‌های خوب خود را ارائه کردند.

وی افزود: ما با ۳ برد در دور اول صدرنشین شدیم، امیدوارم دور بعد که از ۲۰ آذر در قزوین شروع می‌شود همین روند را ادامه دهیم تا برای قهرمانی گام برداریم.


* قهرمانی: در حمله روی توپ مشکل داشتیم

اکرم قهرمانی سرمربی شهرداری قزوین بعد از شکست مقابل سایپا عنوان کرد: ما با ۲ برد در بازی‌های قبل سرنشین بودیم اما تیم سایپا بسیار قوی است و چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد. می‌دانستیم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: بچه‌های خوب بازی کردند و در دریافت‌های خوب بودند اما در حمله روی توپ به مشکل برخوردیم که همین بچه‌ها را خسته کرد چرا که بازیکنانم کم تجربه و در رده امید هستند.

سرمربی شهرداری قزوین با ابراز امیدواری برای رفع ایرادات تیم، یادآور شد: ما باختیم اما به نسبت از عملکرد شاگردانم راضی هستم. امیدوارم در دور برگشت بتوانیم ایرادات را برطرف کنیم، شاید توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول