اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 2 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه ایلام اظهار داشت: رسالت همه ما خدمت به مردم شریف استان است و خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی با ایثار و فداکاری در مبارزه با بیماری کرونا جایگاه ویژه‌ای نزد مردم و جامعه دارد.

وی افزود: استان ایلام به واسطه محرومیت‌هایی که در گذر زمان داشته؛ نیازمند توجه بیشتری است و خوشبختانه این دیدگاه نزد مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور وجود دارد.

دو دارو مهم کرونایی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ایلام قرار گرفت 

علی‌رضا رمضانی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: دو داروی، «فاویپیراویر» و «رمدسیویر» طبق مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام نیز به تبع سازمان تامین اجتماعی دو داروی مذکور رو برای بیماران کرونایی بستری شده، تحت پوشش قرار خواهد داد.

پوشاندن و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه برای فرار از جریمه مجازات دارد

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تعداد معدودی از رانندگان خودروها برای فرار از جریمه محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا  اقدام به پوشاندن، مخدوش کردن و در آوردن پلاک خود می‌کنند و به گمان خود قانون را دور می‌زنند که این امر نه تنها تخلف نیست بلکه جرم است و راننده مجرم باید مجازات شود.

وی ادامه داد: اگر راننده متخلفی در پلاک خودرو با کم یا زیاد کردن اعداد، پلاک جدیدی برای خود بسازد علاوه بر فرار از قانون، جریمه اعمال غیر قانونی خود را به حساب شهروند دیگری می‌گذارد و این اقدام مجرم موجب صدور قبض جریمه برای فرد دیگری می‌شود و فرد خاطی باید جریمه هر دو پلاک را پرداخت کند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول