اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیش از ۹ میلیارد هزینه تعمیرات جهادی شبکه برق جنوب شرق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: بیش از ۹ میلیارد ریال در مانور جهادی تعمیرات شبکه برق جنوب شرق استان تهران هزینه شده است.

بیش از ۹ میلیارد هزینه تعمیرات جهادی شبکه برق جنوب شرق تهران

حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدامات انجام شده در جنوب شرق استان تهران، اظهار کرد: اقدامات جهادی و تعمیر خطوط انتقال برق در جنوب شرق استان تهران در نوع خود یک حرکتی برجسته در شرکت توزیع برق بود که با استفاده از امکانات موجود و پتانسیل نیروی انسانی جوان بهترین خدمات را به مشترکان و شهروندان دشت بزرگ ورامین ارائه شد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته در دو نقطه تهران یکی در جنوب شرق استان تهران و دیگری در شهر پرند این طرح انجام شد، گفت: این طرح در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد و همیشه ادامه داشته و دارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود: در طرح جهادی ۱۲۷ اکیپ در شهر پرند و جنوب شرق استان تهران اقدام به تعمیر جهادی کردند تا رضایت‌مندی مشترکان و شهروندان بیشتر شود و تاب‌آوری شبکه انتقال برق افزایش پیدا کند.

تیموری تصریح کرد: این طرح به غیر از رفع مشکلات انتقال و اصلاح شبکه روشنایی، تمرین و مانور آموزشی برای راهبردی کردن همچنین اقدامات مدیریت بحران است.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا قسمت‌های معیوب خطوط انتقال برق حذف و قسمتی که نیاز به تعمیر دارد نوسازی شود تا تلفات برق نیز به حداقل برسد تا انرژی کامل به دست شهروندان و مشترکان برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ابراز کرد: با این اقدام برق با ولتاژ مناسب به دست مردم می‌رسد تا تلفات برق آن‌چنانی نداشته باشیم، همچنین یک خدمت مستمر به مردم ارائه کرده باشیم.

تیموری خاطرنشان کرد: وظیفه ما در راستای استمرار و مداوم بودن برق در خدمت‌رسانی مردم و ارائه خدماتی که زیرساخت همه شرایط است.

وی یادآور شد: امروز بدون برق زندگی بسیار سخت و مانند هوا برای انسان‌ها شده چرا که زندگی بدون برق بسیار دشوار است؛ از مردم می‌خواهیم در مصرف انرژی برق صرفه‌جویی لازم و کافی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در پایان عنوان کرد: هزینه‌های مصرف شده در طرح جهادی در جنوب شرق استان تهران مبلغی معادل ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده که از این مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرف هزینه و دستبرد ماشین‌آلات و نیروی انسانی بوده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول