اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قانون را با توجه به شرایط باید اجرا کنیم

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه منِ ‌فرماندار باید دغدغه همه مردم را ببینم. گفت: ما قانون را زیر پا نمی‌گذاریم اما در برخی موارد مجبوریم با توجه به شرایط آن را کمتر اجرایی کنیم.

قانون را با توجه به شرایط باید اجرا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، اسماعیل میر غضنفری شامگاه یک‌شنبه در نشست خبری شورای تأمین شهرستان انزلی با اصحاب رسانه در سالن همایش اداره ارشاد این شهر با اشاره به شرایط جدید تردد بین شهرها اظهار کرد: ساکنین بندرانزلی که به لحاظ شرایط کاری و همچنین درمانی نیاز به تردد دارند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری با دریافت نامه، کار خود را پیش ببرند، همچنین دوربین‌ها فعلاً در حد تذکر است و جریمه‌ای لحاظ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از قوانین بروز نشده‌اند و ما با این خلأ مواجهیم، گفت: در برخی از موارد جهت برخورد با متخلفین، قانون دست ما را خالی کرده و این به علت بروز نبودن آن است.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه ما قانون را زیر پا نمی‌گذاریم اما در برخی موارد مجبوریم با توجه به شرایط آن را کمتر اجرایی کنیم، افزود: منِ ‌فرماندار باید دغدغه همه مردم را ببینم، اگر رستورانی تعطیل شود ده‌ها کارگر هم بیکار می‌شوند و به‌مراتب قسط وام و مسکن گریبان گیر این قشر خواهد شد اما باکمی مراعات می‌توان آن را مدیریت کرد تا به کسی آسیبی وارد نشود.

میرغضنفری با بیان اینکه من دستور لغو جلسه جمع‌آوری سنبل آبی را صادر کردم، تصریح کرد: من نه می‌خواهم در انتخابات شورا شرکت کنم و نه مجلس و نیازی برای دیده شدن ندارم اما موضوع اینجاست که این سنبل آبی را بعد از جمع‌کردن می‌خواهیم کجا ببریم، دست‌کاری این‌گونه مهاجم همانند تومور می‌ماند و می‌تواند بیشتر تکثیر شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول