اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امکان بیمه اقساطی گوجه فرنگی فراهم شد

معاون صندوق خدمات بیمه‌ای کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که با شیوع ویروس منحوس کرونا دامن گیر آحاد جامعه از جمله کشاورزان شده است صندوق بیمه کشاورزی به منظور مساعدت به کشاورزان گوجه کار، شرایط بیمه اقساطی را فراهم کرده است.

امکان بیمه اقساطی گوجه فرنگی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حسینی‌پناه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که با شیوع ویروس منحوس کرونا دامن گیر آحاد جامعه از جمله کشاورزان شده است صندوق بیمه کشاورزی به منظور مساعدت به کشاورزان گوجه کار، شرایط بیمه اقساطی را فراهم کرده است.

معاون صندوق خدمات بیمه‌ای کشاورزی استان بوشهر افزود: گوجه کاران می‌توانند جهت برخورداری از مزایای بیمه کشاورزی به دفاتر خدمات بیمه‌ای و شعب بانک کشاورزی مراجعه و با پرداخت ۴۱ درصد از حق بیمه سهم بیمه گذار، بیمه نامه محصول خود را دریافت و مابقی نیز به مرور و طی اقساط ماهیانه تسویه نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: مهلت بیمه پذیری تا پایان آذر ماه می‌باشد، ولی شرایط به گونه‌ای است  تا خسارتی در این مدت اتفاق نیفتد امکان صدور بیمه نامه میسر خواهد شد.

حسینی‌پناه عنوان کرد: توصیه موکد داریم  که کشاورزان  این مزیت را از دست ندهند، چرا که بخش عمده‌ای از حق بیمه (۷۰ درصد)  دولت پرداخت می‌نماید و اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت غرامت نیز با پیش بینی در ردیف بودجه کل کشور توسط دولت تامین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط صندوق بیمه‌ای پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول