اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۷۰ هزار مترمربع عملیات ساختمانی توسط سپاه در استان تهران انجام شده است

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع عملیات ساختمانی و ساخت‌وساز توسط سپاه در سطح کل استان تهران انجام شده است.

۷۰ هزار مترمربع عملیات ساختمانی توسط سپاه در استان تهران انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، اظهار کرد: نظریه نظام انقلابی پاشنه آشیل بیانیه گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند؛ «جوشش انقلابی هیچ تضاد و ناسازگاری با نظم اجتماعی و سیاسی ندارد و ما از نظریه نظام انقلابی تا ابد دفاع می‌کنیم» و این سخنان به این معنی بوده که انقلاب اسلامی همیشه دارای تهدید است و لذا این مبارزه و جهاد ادامه دارد.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: هر کسی در چهارچوب انقلاب اسلامی هر حرکتی را برای این نظام انجام دهد، در واقع برای تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور قدم برداشته است.

سردار حسن‌زاده در ادامه با اشاره به برخی از مأموریت‌های انجام شده در این سپاه، تصریح کرد: با تلاش تمام بسیجیان و پاسداران این سپاه، اقدامات خوبی شاهد بودیم چنانکه بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع عملیات ساختمانی و ساخت‌وساز در سطح کل استان تهران انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح محله اسلامی و طرح توسعه ساختار و سازمان از طرح‌های بزرگی بود که توسط نواحی، حوزه‌ها پایگاه‌ها، یگان‌ها و لشکرهای سپاه سیدالشهداء(ع) انجام شده است.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به کارنامه درخشان سردار ذوالقدر و اشرافیت وی به تمام موضوعات بسیج و مسائل امنیتی، خاطرنشان کرد: سردار ذوالقدر برادر شهید بزرگوار مسؤولیت‌های مختلفی از دوران دفاع مقدس تاکنون داشته و دارای تجربیات ارزشمندی است چنانکه کسی را نمی‌شناسم به اندازه این فرمانده در موضوع مأموریت‌ها و فعالیت‌های بسیج و مراسمات میدانی بزرگ تخصص و تبحر داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول