اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری اولین رویداد «ایده شو کسب‌وکار بانوان در خراسان رضوی»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: رویداد کارآفرینی در قالب «اولین ایده شو کسب و کار بانوان در خراسان رضوی» به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به‌صورت مجازی درحال برگزاری است.

برگزاری اولین رویداد «ایده شو کسب‌وکار بانوان در خراسان رضوی»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده اظهار کرد: رویداد کارآفرینی در قالب «اولین ایده شو کسب‌وکار بانوان در خراسان رضوی» با همکاری سه جانبه این نهاد، دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی به‌مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره(رویداد) ۲۰۰ بانوی مددجوی تحت حمایت این نهاد از بین بانوان سرپرست خانوار و دختران آن‌ها در ۱۰ شهرستان استان حضور دارند، گفت: کارآفرینی با محوریت توانمندسازی شغلی بانوان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: سرفصل های قابل ارائه در این دوره(رویداد)، ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بانوان، آشنایی با مقدمات اکوسیستم استارتاپی، تیم‌سازی و مدیریت آن، تحقیقات بازار و امکان‌سنجی، طراحی مدل کسب‌وکار، روش تهیه کمینه محصول پذیرفتنی، روش‌های تامین مالی، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرمایه‌گذاری و مهارت‌های کارآفرینی ویژه بانوان می‌شود.

آسوده هیأت داوران این دوره کارآفرینی را از اساتید بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی دانست و اظهار کرد: بانوان همگام با ایده‌پردازی در ۱۲ کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند و در قالب ۳۴ ساعت کارگاه تخصصی یادگیری مهارتی را فرا می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از اهدای جوایز نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای تبدیل ایده به کسب‌وکار گفت و یادآور شد: در هر شهرستان به ایده‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می‌شود و طبق نظر داوران وام به ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به کسب‌وکار را داشته باشند، در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری این دوره‌های آموزشی را به دلیل شیوه ویروس کرونا به‌صورت مجازی عنوان کرد.

گفتنی است؛ این رویداد از ۲۴ آبان ماه امسال شروع و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول