اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| زیرساخت‌های استاندارد برای فعالیت ارتوپدها در زنجان وجود ندارد

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هیچ زیرساخت استانداردی برای ارائه خدمات حتی به صورت اجاره برای متخصصان پزشکی از حمله ارتوپدها تامین نشده است.

فارس من| زیرساخت‌های استاندارد برای فعالیت ارتوپدها در زنجان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژه «مطب ارتوپدی در طبقه دوم ساختمان آن هم بدون آسانسور» در فارس من ثبت شده بود که این موضوع از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری شد.

مصطفی محمدی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اماکن مورد نیاز برای ارائه خدمت به بیماران از جمله ارتوپدی افزود: زنجان از این نظر زیرساخت‌های مورد نظر را ندارد.

وی افزود: هیچ زیرساخت استانداردی برای ارائه خدمات حتی به صورت اجاره برای متخصصان پزشکی از حمله ارتوپدها تامین نشده است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای الگوسازی کلینیک ویژه شفیعیه را در حوزه امور درمان احداث و راه‌اندازی کرده است، ادامه داد: هر چند مسؤولیت این امور با نظام پزشکی است، ولی واقعیت این است که ساختمان استاندارد مورد نظری برای این امور در سطح شهر زنجان وجود ندارد.

وی انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و پزشکان را از راه‌کارهای لازم برای حل مشکل استاندارد نبودن ساختمان‌های پزشکان دانست و تاکید کرد: با این تفاهم‌نامه‌ها می‌توان نسبت به احداث ساختمان‌های مورد نظر اقدام کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول