اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لیگ دسته یک فوتبال| تساوی خارج از خانه مس کرمان و شکست آرمان‌گهر میزبان

در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم مس کرمان با گل ریحان البرز به تساوی رسید و آرمان‌گهر در خانه مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد.

لیگ دسته یک فوتبال| تساوی خارج از خانه مس کرمان و شکست آرمان‌گهر میزبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روز یکشنبه هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز شد و 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها باهم پیکار کردند در حساس‌ترین رقابت‌های این فصل آرمان‌گهر سیرجان در شهر سیرجان میزبان پارس جنوبی جم بود که فصل قبل از لیگ برتر به لیگ دسته اول کشور سقوط کرد.

آرمان‌گهر موفق شد در دقیقه ۴۳ توسط علی وزیری‌پناه از حریف خود پارس جنوبی جم پیشی بگیرد اما در دقیقه ۵۹ محمد اوسانی و دقیقه ۹۲ امید نظامی پور از روی نقطه پنالتی توانست گل پیروزی پارس را به ثمر برساند تا یاران شهبا هفته اول را با شکست آغاز کنند.

دیگر نماینده استان کرمان تیم پرطرفدار استان، صنعت مس کرمان بود که قبل از آغاز لیگ، مدیریت باشگاه مس دست‌خوش تغییرات شد. عصر امروز مس کرمان در ورزشگاه انقلاب کرج با گل امیر طاهر موفق شد در ۹۰ دقیقه قانونی به برتری دست یابد اما در وقت‌های اضافه نیمه دوم مسی‌ها با دریافت گل از تیم گل ریحان البرز پیروزی خود را با تساوی عوض کردند تا مس کرمان هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را با تساوی بیرون از خانه شروع کند.

هواداران مس نیز قطعا باید این فصل با تمام کمال از تیم خود حمایت کنند تا در آخر فصل شاهد صعود تیم محبوب خودشان به لیگ برتر باشند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول