اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: نباید به توافق پیشین هسته‌ای با ایران بازگشت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر خواستار عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران شد.

نتانیاهو: نباید به توافق پیشین هسته‌ای با ایران بازگشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسب یادبود «داوید بن گورین» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به طور صریح از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات که به گفته رسانه‌ها انتخابات را پیروز شده، خواست تا به توافق هسته‌ای با ایران باز نگردد.

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «در مراسمی که به مناسبت یادبود اولین نخست‌وزیر اسرائیل "داوید بن گورین" و همسرش "بولا" برگزار شد، گفتم که نباید به توافق سابق هسته‌ای با ایران بازگشت. باید به سیاست غیر قابل مذاکره برای اطمینان از اینکه ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد، ادامه داد.»

او مدعی شد: «به لطف ایستادگی ما در برابر برنامه هسته‌ای و به لطف مخالفت ما با توافق هسته‌ای که با ایران امضاء شد، کشورهای عربی بسیاری به شکل ریشه‌ای موضع خود را در قبال اسرائیل تغییر دادند.»

در همین راستا دو مقام رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هفته گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند اسرائیل در حال تدوین راهبردی برای تعامل با دولت «جو بایدن» در خصوص ایران است.

طبق این گزارش، «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای محرمانه در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواستار اثرگذاری بر هر گونه برنامه احتمالی بایدن برای بازگشت به برجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول