اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری ششم آذر

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با هفته بسیج ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان روز پنجشنبه ششم آذرماه در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری  ششمین جشنواره

نادر ارسلانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اندیشه‌ورزی و تولید علم یکی از ماموریت‌های ویژه بسیج است و استفاده از طرح، ایده و راهکارهای نخبگان علمی بسیجی گره‌گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات موجود کشور است.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره از مدت‌ها پیش در بین نخبگان علمی و دانشگاهی منتشر شده و طی جلسات مختلف چالش‌های موجود در استان با حضور آنها بررسی شده است در جشنواره جهادگران علم و فناوری راهکارهای نخبگان علمی بررسی شده و از صاحبان  ایده‌ها و راهکارهای برتر  تقدیر می‌شود.

ارسلانی خاطرنشان کرد: تجلیل از نخبگان اقشار بسیجی در جهت معرفی استعدادها و ظرفیت‌های علمی نخبگان صورت می‌گیرد و امید است، معرفی این استعدادها گام مهمی در جهت حمایت از آنها توسط مسوولان باشد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا یادآور شد: امسال و با توجه به وضع موجود جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور  متخصصان و چهره‌های علمی و دانشگاهی و اقشار مختلف بسیج به صورت ویدئوکنفرانس در روز پنجشنبه ششم آذرماه برگزار می‌شود.

ارسلانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش نخبگان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: نخبگان جامعه باعث جریان‌سازی در جامعه بوده و نمی‌توان از نقش نخبگان در جهت شایسته‌سالاری و حاکم شدن ارزش‌های علمی در جامعه چشم‌پوشی کرد.

وی، مهم‌ترین هدف از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری را  را تبیین نقش نخبگان در شایسته‌سالاری جامعه ذکر کرد و تصریح کرد: نقش‌آفرینی نخبگان در جامعه نیازمند عزم ملی و مطالبه عمومی برای حضور نخبگان در مدیریت جامعه بر مبنای نظام شایسته‌سالاری است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول