اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

گویا دولت بدعهدی‌های اروپا و آمریکا را فراموش کرده‌است/ مذاکره با دشمن غلط است

یک فعال دانشجویی گفت: گویا دولت بدعهدی‌های اروپا و آمریکا و اعمال تحریم‌ها علیه ایران بعد از برجام را فراموش کرده‌اند که مجددا از مذاکره دم می‌زنند.

گویا دولت بدعهدی‌های اروپا و آمریکا را فراموش کرده‌است/ مذاکره با دشمن غلط است

علیرضا مهرابی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های داتنشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مسؤل تمام شرایط و اوضاع نابسامان اقتصادی کشور دولت است و باید پاسخگوی این اوضاع باشد، چرا که مشکلات اقتصادی کشور و دیگر مشکلات ریشه در مدیریت داخلی و داخل کشور دارد، دولت حل مشکلات را به خارج از کشور گره زده ولی این مشکلات هیچ ربطی به خارج از کشور ندارد.

 وی افزود: دولت شرایط و فضای کشور را طوری برنامه‌ریزی کرده که مردم طالب مذاکره و در دوگانگی مقاومت یا سازش قرار بگیرند. 

مهرابی افزود: دولت معیشت و اقتصاد مردم را گروگان گرفته که توسط آن بتواند به برای مذاکره مجدد زمینه‌چینی کند و دوباره پای میز مذاکره با غرب بنشیند. 

این فعال دانشجویی همچنین گفت: دولت از تجربه برجام درس عبرت نگرفته و هنوز متوجه آن آسیب هایی که برجام به کشور زده نشده است، از جمله این آسیب ها می توان به این اشاره کرد که بعد از هفت سال نه چرخ سانتریفیوژ می‌چرخد و نه چرخ اقتصاد و اینکه کشور را معطل چند کشور غربی کرده است. 

وی تاکید کرد: دولت گویا بدعهدی های اروپا و آمریکا و اعمال تحریم‌ها علیه ایران بعد از برجام را فراموش کرده اندکه مجددا از مذاکره دم می‌زنند. بعد از گذشت ۷ سال از دولت اصلاحات هنوز مردم فراموش نکرده اند که دولت با وعده رفع تحریم بر سر کار آمد الان بعد از هفت سال این است وضع کشور و نه تنها تحریم ها برداشته نشده بلکه به گفته خود دولت تحریم ها چندین برابر نیز شده است.

 این فعال دانشجویی افزود: دولت تدبیر و امید و مورد حمایت اصلاح طلبان با کسی می‌خواهد سر میز مذاکره بنشیند، که قاتل سردار عزیز ایران یعنی حاج قاسم است که نه تنها این قاتلان جانی عذرخواهی نکرده بلکه گستاخانه تر رو به جلو حرکت کرده، و این بی تاثر از منفعل شدن دولت نیست.

وی ادامه داد: ماهیت دشمن هیچ تغییری نکرده و نخواهد کرد و نه جمهوری‌خواه دارد و دموکرات و ماهیت آمریکا همان ماهیت استکباری است که هیچ گاه تغییر نمی کند. 

وی در پایان گفت: اصل مذاکره کردن با کسی که دشمن اسلام و تفکر انقلابی است از ریشه و بنیان غلط است و این مذاکره، مذاکره با شیطان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول