اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

چشم طمع دشمن با طنین‌انداز شدن نوای تفکر بسیجی کور می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اگر در کشور، نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و بدخواهان مردم و نظام اسلامی کور خواهد شد.

چشم طمع دشمن با طنین‌انداز شدن نوای تفکر بسیجی کور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در جلسه صبح امروز شورای معاونان و مدیران نهاد نماز جمعه که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان، فرماندهان بسیج و فرمانده عالی بسیجیان جهان اسلام و گرامیداشت یاد شهدای بسیجی گفت: بسیج، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است که همیشه در نقطه نیاز اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی حاضر است و خالصانه و بی ادعا، با روحیه جهادی به خدمت می پردازد و درخشش فرزندان برومند ملت در میدان مقابله با کرونا و حمایت معیشتی از نیازمندان در مقطع زمانی اخیر، به ویژه پس از عملیاتی سازی راهبرد محله محوری، نمونه موفق و جدید تجلی این ظرفیت خودانگیخته و خودجوش است.

وی افزود: از بسیجیان غیور انتظار میرود بر اساس منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در عرصه جنگ نرم و با رویکرد فرهنگی – اجتماعی، به مرکزیت مساجد، در همه محله ها حضور مؤثر داشته باشند و یک قدم جلوتر از دشمن حرکت کنند و در عین گستردگی تشکیلاتی، چابکی خود را حفظ کنند.

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به تعابیر لطیف و عمیق امام راحل عظیم الشأن(رضوان الله تعالی علیه) در خصوص بسیج گفت : مفهوم این معنا که بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق میدهد، هر روز بیشتر درک میشود و واقعیت این است که اگر در کشور، نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و بدخواهان مردم و نظام اسلامی کور خواهد شد.

حاج علی اکبری ادامه داد : بسیج آن نقطه اصلی است که حرکت انقلاب اسلامی را به تبار خودش متصل میکند و امتداد آن را تا دامنه ظهور تضمین می کند و بر اساس نگاه عالی اسلامی ، یکی از ارکان اصلی است که مردم را به میدان تمدن سازی می آورد. در عین حال باید توجه داشت که فرهنگ بسیجی، اعم از تشکیلات بسیج محسوب میشود و به همین دلیل فراگیر است و در مرزها محصور نیست و توانسته منتشر شود و عطر تفکر بسیجی را در سایر کشورهای منطقه پراکنده کند و یارگیری نماید  و در برخی نقاط جبهه مقاومت، نهادسازی نموده است. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با عمل به رهنمودهای امام راحل و امام حاضر که به روشنی اقتضائات تفکر بسیجی را در رهنمودهای خود تبیین کرده اند، بسیج در همه صحنه ها حضور داشته باشد و علاوه بر تقویت ارتباط و تعمیق پیوند خود با مساجد، به جبهه آرایی بر اساس تفکرات انقلابی بپردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول