اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هر جا بسیج ورود پیدا کرده ورق به نفع مردم برگشته است

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در هر کدام از میدان‌های سخت که بسیج ورود پیدا کرد ورق به نفع انقلاب، مردم و محرومان برگشته است.

هر جا بسیج ورود پیدا کرده ورق به نفع مردم برگشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت الاسلام علی درویشی امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: افتخار سپاه این است که همیشه همراه و یار بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه امروز به نمایندگی از بسیجیان استان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بعیت می‌کنیم، افزود: در هر کدام از میدان‌های سخت که بسیج ورود پیدا کرد ورق به نفع انقلاب، مردم و محرومان برگشته است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان کرد: هر مدیری و کارمندی که روحیه بسیجی و انقلابی دارد می‌تواند مشکل مردم را حل کنند و باعث رضایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

درویشی با اشاره به اینکه جبهه دیگری که بسیج در آن حضور دارد میادین نبردهای نرم با دشمن است، تصریح کرد: امروز میدان دفاع از ارزش‌ها و انقلاب میدان جنگ نرم است زیرا دشمنان به دنبال تحریف حقایق و ارزش‌هایی که شهدا برای ما به میراث گذاشته‌اند را کمرنگ کنند.

انتهای یپام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول