اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کلاهبرداری آمریکایی‌ها از ایران به دنبال گره زدن اقتصاد کشور به خارج

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 8 سال است اقتصاد و پیشرفت کشور به خارجی ها گره زده شده، اما خارجی ها به خصوص آمریکایی ها خیانت کرده و از ایرانیان کلاهبرداری کرده‌اند.

کلاهبرداری آمریکایی‌ها از ایران به دنبال گره زدن اقتصاد کشور به خارج

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس؛ منصورعلی زارعی کیاپی، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، 2 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز مهمترین مسئله ایران، مسئله پیشرفت است، اما مهمترین مانع پیشرفت، تفکر و روشی است که قدرت ایرانیان را به گروگان خارجی ها، به گروگان بی عملی خود، به گروگان خام فروشی نفت و به گروگان صدای ضدایرانی تحریم درآورده و ایرانی را ذلیل کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگزاران این روش دارای پشتکار در اداره کشور نبوده و قادر به درک قدرت ملی ایران نمی باشند؛ چراکه نزدیک به 8 سال است اقتصاد و پیشرفت کشور را به خارجی‌ها گره زده اما خارجی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها به آنها خیانت کرده و از طریق ناکارآمدی آنها، از ایرانیان کلاهبرداری کردند که لازم است در این راستا به تیترهای روزنامه‌ها توجه کنید.

وی افزود: اگر از عملکرد ضد ملی ناخواسته خود توبه نکرده و عذرخواهی نمی کنید، لااقل از به گروگان درآوردن مجدد ملت هفت هزار ساله ایران به خاطر شرفشان پرهیز کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کارگزاران بد عمل  و بی عمل با عقبه‌های دانشگاهی و تئوریک خود می‌گویند شما مردم دارای حافظه تاریخی کوتاه مدت بوده و همه چیز را فراموش می‌کنید، خیانت‌های دشمن را فراموش می‌کنید. تیترهای پهلودهنده دشمن در روزنامه‌ها را فراموش می‌کنید، اما کور خواهند دید؛ چراکه ملت ایران دارای حافظه قوی و هوشمند است و الگوی خسارت بار برجام را در فروپاشی اقتصاد ایران فراموش نمی کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: به این روزنامه‌ها توجه کنید که رسانه همسو این تفکر هستند و آخرین تیتر آنها در خصوص انتخابات آمریکا که می‌گوید: "آری آری راه ایران از مذاکرات می‌گذرد"، اما در مذاکرات با کشاورزان، صنعتگران، کارگران، کارفرمایان، معدن کاران، روستائیان، مسکن کاران،جوانان که ایران تبدیل به کارگاه بزرگ کار و تولید تبدیل شود، خبری نیست.

زارعی کیاپی گفت: ما به عنوان مردم مازندران و شمال ایران می‌توانیم به تنهایی در شمال ایران برای تولید برنج کشور به گونه‌ای عمل کنیم که 400 هزار تنی که امروز در حوزه واردات وارد کشور می‌شود، در طی دوران برنامه‌ای 5 ساله ملت ایران را از واردات برنج به کشور بی نیاز کرد.

وی در تذکری خطاب به وزیرکشور افزود: قانون بهبود فضای کسب و کار و قانون رفع موانع تولید که شما مسئول کار هستید، در کجای کار است؟ چرا به مردم گزارش نمی دهید؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آن پنجره واحدی که شما می‌گفتید کجاست؟ چرا به مردم نمی گویید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول