اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف امید بخش است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تبعیت از ولایت فقیه جز خصوصیت اصلی بسیج بوده و همین ویژگی باعث شده این نهاد انقلابی در صحنه‌های خطیر انقلاب دچار اشتباه نشود.

فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف امید بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: سازمان‌هایی که به دستور حضرت امام خمینی در کشور ایجاد شدند امروز خدمات زیادی به مردم و انقلاب ارائه کرده‌اند که این نشان دهنده عمق نگاه ایشان بود. 

وی با بیان اینکه فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف امید بخش است، افزود: آنچه که جامعه از بسیج دیده تنها اخلاص و خدمت‌گذاری به مردم است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه جز خصوصیت اصلی بسیج بوده و همین ویژگی باعث شده این نهاد انقلابی در صحنه‌های خطیر انقلاب دچار اشتباه نشود. 

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن در تهاجم خود ابتدا فرهنگ و ارزش‌های انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد، تصریح کرد: تمام مجموعه انقلاب بایستی در راستای تحقق آرمان های امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی در میان مسئولین حاکم شود باعث می‌شود که مرحله ایجاد دولت اسلامی محقق شود و به سراغ ایجاد جامعه  و تمدن اسلامی برویم.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول