اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تفکر لیبرالی اجازه کاهش قیمت کالاها را نمی‌دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تفکر قارونی و شیوه لیبرالی وقتی کالایی تولید می‌شود و موجب پایین آمدن قیمت می‌شود آن را در دریا می‌ریزند.

تفکر  لیبرالی اجازه کاهش قیمت کالاها را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان طلاب و دانشجویان بسیجی، با بیان اینکه بسیج یک نوع تفکر است و همه قشرها به نحوی در آن سهیم هستند، اظهار داشت: انسان‌های با اندیشه بسیجی در انواع کارهای نظامی، بهداشتی، علمی، صنعتی، اقتصادی و غیره حضور دارند و موثر هستند.

وی با تأکید بر اینکه بقای انقلاب اسلامی به وجود مبارک بسیجیان است، بیان داشت: همه خدمات و تلاش‌ها مؤثر است اما مسئله را حل نمی‌کند چون انسان موجودی فرهنگی است و تا فرهنگ اصلاح نشود نمی‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طلاب و دانشجویان در انواع خدمت‌رسانی‌ها حضور دارند و ایثار می‌کنند، مطرح کرد: اما طلبه و دانشجو یک وظیفه اختصاصی دارد که از اقشار دیگر ساخته نیست و آن حضور فعال و مؤثر در بخش‌های فرهنگی است.

عبادی افزود: تفکر قارونی و شیوه لیبرالی وقتی کالایی تولید می‌شود و موجب پایین آمدن قیمت می‌شود آن را در دریا می‌ریزند.

وی با اشاره به اینکه گاهی در کشور ما نیز اخباری منتشر می‌شود که از آن بوی تفکر لیبرالی می‌آید، تصریح کرد: سیب‌زمینی و جوجه مرغ زیاد تولید می‌شود و مردم هم نیاز دارند اما برای بحث قیمت با بولدزر این محصولات و جوجه‌ها را نابود و دفن می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی از راه تخصص علم اقتصاد و اجتماعی حل نمی‌شود مگر اینکه فرهنگ جامعه اصلاح شود، متذکر شد: اگر بخواهید مسائل اقتصادی را از راه تخصصی حل کنید شاید موانع و رفع موانع قابل شناسایی باشد اما نمی‌توان اعتماد کرد که مسئله فقط با تخصص قابل حل است چرا که وقتی فرهنگ معلول است، متخصص مثل دزدی که بار بیشتری را می‌دزد.

عبادی تصریح کرد: دانشجو و طلبه ضمن اینکه در همه خدمات و صحنه‌ها حضور دارند اما کار اختصاصی آنان این است که در طرحی موثر و هماهنگ برای اصلاح فرهنگ و هدایت اندیشه بشریت به سمت دعوت انبیاء الهی راهکار ارائه دهند.

وی افزود: استعمارگران، خیمه شب بازی راه می‌اندازند چون ضمن اینکه نقش نظامی و کشتار حریف دارد و مسلمانان را به جان هم می‌اندازند اما همه اینها مقدمه است برای تبلیغات و اسلام‌ستیزی و سعی دارند افکار عمومی را از اسلام منصرف کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به نفوذ دشمن برای بی‌آبرو کردن اسلام اشاره کرد و گفت: ما چون وظیفه بزرگ خود را کنار گذاشته‌ایم و به‌صورت جزیره‌ای عمل می‌کنیم متؤسفانه توطئه‌های دشمن خیلی از مواقع به نفع آنان تمام می‌شود در حالی که اگر ما دست به دست هم دهیم و راهکار مناسب ارائه دهیم و شیوه‌های ابلاغ و تبلیغ را به شیوه‌های به روز تنظیم کنیم ما پیروز هستیم.

عبادی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه باید با شیوه کارشناسی برای مردم تشنه عدالت دنیا طرح ارائه دهند، تأکید کرد: این کار مهم از اقشار دیگر جامعه ساخته نیست و تنها باید دانشگاه و حوزه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول