اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صدیقی: مداوم عملکرد ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم/تلاش می‌کنیم ورزش ووشو فعال بماند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو به صورت مداوم در حال رصد قهرمانان و ملی پوشان است و ارتباط نزدیکی با آنها دارد.

صدیقی: مداوم عملکرد ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم/تلاش می‌کنیم ورزش ووشو فعال بماند

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی در فدراسیون ووشو، اظهار داشت: با توجه به همگیری ویروس کرونا در سراسر کشور و شرایطی که هم اکنون در آن قرار داریم، فدراسیون ووشو چند وظیفه در بُعد قهرمانی و بُعد ورزش همگانی دارد که تمام تلاش‌مان این است تا به بهترین شکل، نقش اصلی خود را ایفا کنیم. مسابقات بین‌المللی را تا اردیبهشت سال 1400 پیش‌رو نداریم و به همین دلیل فدراسیون ووشو یک بخشی از فعالیت‌هایش را در حوزه آموزش، حوزه ورزش همگانی و سلامت معطوف کرده است. بیش از 180 دوره آموزشی را در چهار ماه گذشته برگزار کردیم که نزدیک به چهار هزار نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

وی افزود: چندین دوره جدیدی را تعریف کردیم که در نوع خودش برای اولین بار در کشورمان اتفاق می‌افتد. یکی از این دوره‌ها نیز برای بالا بردن سطح آگاهی، دانش و بهبود سطح منابع انسانی حاضر در ووشوی کشور است. دوره مدیریت ورزش را با همکاری اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور را تدارک دیده‌ایم. در مرحله اول به صورت رایگان برای نمایندگان استانی و سبک‌ها برگزار می‌کنیم. هدف‌مان این است که به خاطر ووشو و آینده ووشو، به بهترین شکل ممکن دانش علمی جامعه ووشو را در حوزه مدیریت ورزش بالا ببریم.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد برگزاری وبینار طرح سفیر سلامت ووشو هم گفت: امیدوارم با کمک این طرح، بخشی از مسئولیت اجتماعی که ورزش ووشو دارد نسبت به جامعه‌مان را ایفا کنیم، مخصوصاً با توجه به وجود شرایط ویژه و فشاری که روی کادر درمان است، سعی خواهیم کرد به وسیله ورزش و تحرک بیشتر، ان‌شاءالله مردم سلامتی خودشان را حفظ کنند.

صدیقی در خصوص برگزاری رقابتهای آنلاین ووشو، عنوان کرد: مسابقات مجازی قهرمانی کشور را تدارک دیدیم که از یکم تا 15 آذر ماه هیأت‌های استانی ثبت نام انجام می‌دهند و اطلاعات از طرف هیأت‌ها را دریافت می‌کنیم. تا پایان آذر ماه نفرات برتر در بخش مجازی سراسر کشور معرفی می‌شوند.  

وی درباره برگزاری مسابقات حضور نیز یادآور شد: تلاش داریم شرایطی را فراهم کنیم تا مسابقات لیگ برتر ووشو آقایان و بانوان بزرگسالان را تا پایان دی ماه انجام شود. بعد از پایان لیگ هم رقابتهای قهرمانی کشور در بخش تالو کشوری تا پایان سال و با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برگزار خواهیم کرد. با اینکه شرایط سخت است ولی تلاش می‌کنیم ورزش ووشو فعال بماند تا قهرمانان و مربیان فعالیت حرفه‌ای خودشان را ادامه دهند.  

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه کادر فنی تیم‌های ملی با ورزشکاران قهرمانان‌ و ملی‌پوش‌مان در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: تا به امروز دو دوره کلاس آموزشی به صورت وبیناری برای تمام ملی‌پوشان و قهرمان در تمام گروه سنی و کادر فنی در جلسه برگزار کرده‌ایم. نکات مهم و فنی مورد نیازشان مطرح شده است که از طرف ورزشکاران هم مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین فدراسیون ووشو به صورت مداوم در حال رصد قهرمانان و ملی پوشان است و ارتباط تنگانگ و نزدیکی با آنها دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول