اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

استمرار روحیه بسیجی برای مقابله با کرونا ضروری است

استاندار تهران تاکید کرد: امروز نقش بسیجیان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بسیار سازنده است و ظرفیت عظیم بسیج آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا را دارد؛ با توجه به اعمال محدودیت های جدیدی کرونایی استمرار روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه جهت مقابله با این ویروس ضروری است.

استمرار روحیه بسیجی برای مقابله با کرونا ضروری است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پیامی به مناسبت هفته بسیج بر ضرورت استمرار روحیه بسیجی برای مقابله با کرونا تاکید کرد. متن پیام به این شرح است:

 بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.(مقام معظم رهبری)
 
«بسیجی» خاطره جوانمردان پاکدامن و غیوری است که مدال جنگ و دفاع مقدس را محراب عبادت ساخته و با عزمی راسخ به دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پرداختند و در برابر ابرقدرت ها ایستادند و با نثار جان خود به نسل های پس از خود درس های بزرگی آموختند؛ درس هایی که امروزه در قالب «تفکر بسیجی» شکل می گیرد و به اشکال مختلف در بطن جامعه وارد می شود.
 
شناخت و درک بیشتر و عمیق تر از فرهنگ و تفکر بسیجی کمک می کند تا در زنده نگهداشتن و تداوم این روش و منش بکوشیم و فرهنگ معنویت، شهادت، غیرت، دینداری، استقلال و آزادی را سرلوحه فعالیت های شخصی و اجتماعی قرار دهیم و بسیجی وار همواره آماده حضور در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و نظامی باشیم.
 
امروز نقش بسیجیان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بسیار سازنده است و ظرفیت عظیم بسیج آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا را دارد؛ با توجه به اعمال محدودیت های جدیدی کرونایی استمرار روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه جهت مقابله با این ویروس ضروری است و امید است که با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم از این شرایط دشوار عبور کنیم.

اینجانب یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف، دفاع از انقلاب و میهن اسلامی از جمله شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و با تجلیل از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی‌منت و بی انتهای مجاهدان مدافع سلامت و شهدای این عرصه که با تلاش جهادی مردم را در سختی‌ها و مصائب در عرصه سخت و طاقت فرسای مبارزه با بیماری کرونا یاری نمودند، خالصانه از خدای متعال بازگشت نعمت سلامت برای کلیه آحاد ملت ایران را مسئلت نموده و برای شهدای این عرصه اجر جزیل را خواستارم.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول