اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پرند از امشب، روشن‌تر می‌شود/ تا پایان سال همه مسکن‌های مهر شهر پرند دارای برق می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در این مانور جهادی تعمیرات برق ۵۰ اکیپ عملیاتی با حدود ۱۹۰ نفر از کارکنان و متخصصان نزدیک به ۴۲ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت را اصلاح و ۴۰ کیلومتر شبکه روشنایی معابر را با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان انجام خواهند داد.

پرند از امشب، روشن‌تر می‌شود/ تا پایان سال همه مسکن‌های مهر شهر پرند دارای برق می‌شوند

به گزارش خبرگزای فارس از پرند، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران در اجرای مانور تعمیرات جهادی در منطقه پرند که به صورت ویدئوکنفرانس و از داخل واحد سیار مدیریت بحران شرکت کرده بود، اظهار کرد: این شرکت به مدت دو روز طی امروز و فردا در منطقه پرند، ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا عملیات جهادی را انجام خواهد داد.

وی گفت: همکاران ما امروز و فردا با حضور ۱۲۷ اکیپ عملیاتی متشکل از ۴۶۰ نفر و ۱۵۴ خودروی سبک و سنگین ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران ادامه داد: هدف از این مانور و عملیات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه‌ها، اصلاح شبکه‌ روشنایی معابر و افزایش ایمنی شهروندان با رفع کانون‌های خطر موجود در شبکه‌ها، است همچنین اجرای یک مانور آموزشی برای راهبری و مدیریت تیم‌های عملیاتی در شرایط بحرانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون‌سازمانی و درون‌سازمانی، افزایش رضایتمندی مشترکان و شهروندان نتیجه این کار جهادی خواهد بود.

تیموری افزود: در کنار فعالیت‌های روزمره همکاران در اداره توزیع برق برنامه‌ای تنظیم شده که در هر ماه دو روز به صورت فعالیت جهادی اقدامات خودمان را در حوزه توزیع برق به شهروندان عزیز ارائه کنیم.

وی ضمن اعلام اینکه در این عملیات حدود ۶۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد، عنوان کرد: در شهر پرند حدود ۵۰ اکیپ عملیاتی حدود ۱۹۰ نفر از کارکنان و متخصصان در این شهر حضور دارند که حدود ۴۲ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت اصلاح و ۴۰ کیلومتر شبکه روشنایی معابر را انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران یادآور شد‌: تمام تلاش همکاران ما این است که با اقداماتی که انجام می‌شود ایمنی شبکه‌ها افزایش پیدا کند و اگر کاهش ولتاژ و تلافاتی در مصرف برق وجود دارد همچنین کانون‌های خطر موجود اصلاح و برطرف و روشنایی مطلوب به مردم خوب‌مان داده شود.

تیموری خاطرنشان کرد: در شهر پرند حدود ۹۵ هزار و ۷۵۰ واحد مسکن مهر داریم که نزدیک به ۷۵ هزار واحد در حال حاضر صاحب کنتور هستند و برای حدود ۲۰ هزار واحد هم در دست اجرا بوده که با همکاری شرکت عمران شهر پرند انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بقیه مساکن باقی‌مانده هم به شکل مناقصه با پیمانکاران در حال برگزاری و انجام است که انشاءالله اگر این همکاری ادامه داشته باشد تا پایان سال همه مسکن‌های مهر شهر پرند دارای برق می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران بیان کرد: هزینه‌های برآورد شده برای اصلاح و اجرای بقیه شبکه‌های باقی‌مانده حدود ۲۰ میلیار تومان در نظر گرفته شده که در حال تزریق بوده و کار هم درحال انجام است که امیدواریم با تأمین کامل این بودجه شبکه‌های مورد نیاز احداث و روشنایی‌های معابر هم انجام شود.

تیموری ابراز کرد: تنها با حرکت جهادی امروز نمی‌توان انتظار داشت تمام مشکلات شهر بازسازی و انجام شود بلکه لازم است در این خصوص شهرداری پرند هم همکاری لازم را انجام دهند تا مشکلات روشنایی معابر برطرف شود، چون روشنایی معابر در شهر به عهده شهرداری و در مساکن مهر به عهده شرکت عمران پرند است که ما هم به عنوان همکار آن‌ها در کنارشان هستیم تا با امکاناتی که داریم ان‌شاء‌الله رفع مشکل شود و مردم مشکلی در خصوص تأمین برق نداشته باشند.

به گزارش فارس، در مانور تعمیرات جهادی در منطقه پرند اصلاح روشنایی بلوار شهرک آسمان، کمربندی جنوبی فاز ۱ ( بلوار باهنر از انتهای چمران تا ۲۲ بهمن جنوبی) و بلوار جمهوری انجام خواهد شد. همچنین اصلاح شبکه به روش خط گرم در خیابان جمهوری و تعمیرات پست و رفع نقاط خطر سایر نقاط شهر پرند در دستور کار و اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول