اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسن زاده: برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز راهکار خوبی است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت: برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت بسیار جذاب خواهد بود اما بازی‌‌‌های متمرکز هم می‌‌‌‌تواند راهکار خوبی باشد.

حسن زاده: برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز راهکار خوبی است

  محسن حسن‌‌‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: امیدوارم هر چه سریعتر مسابقات لیگ برگزار شود تا شور و هیجان مجددا به شهرهای کشور باز گردد، بازیکنان حدود ۱۰ ماهی است که در هیچ رقابت فوتسالی شرکت نکرده اند و بسیار مشتاق بازی هستند.

 سرمربی فصل گذشته  تیم فوتسال محمد سیمای قم  گفت: برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت بسیار جذاب خواهد بود اما وجود بیماری منحوس کرونا شرایط را سخت کرده و بازی های متمرکز هم می تواند راهکار خوبی باشد به شرط آنکه خیلی فشرده و در ایام محدود برگزار نشود.

 حسن زاده در خصوص جدایی از تیم فوتسال شهروند ساری گفت: برای حضور در شهروند با دعوت سعیدنجاریان مدیرعامل باشگاه مذاکراتی انجام دادیم که قرار شد پس از بررسی شرایط هدایت تیم شهروند را به عهده بگیرم.

وی تصریح کرد: دو هفته با تیم شهروند تمرین کردیم و در ادامه با تصمیم مدیران باشگاه به علت شرایط کرونایی و مشکلات به وجود آمده، تمرینات تعطیل شد.در مدت حضورم در ساری با بررسی ابعاد فنی و امکاناتی تیم شهروند و همچنین مشکلات شخصی خودم، بر خلاف میل باطنی تصمیم به قطع همکاری گرفتم و این موضوع را با نجاریان مدیرعامل باشگاه در میان گذاشتم که وی با درک شرایط با جدایی‌‌‌ام موافقت کرد.

وی همچنین در خصوص عقد قرارداد با ستارگان ورامین و جدایی از این تیم گفت: پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه ستارگان ورامین دستیارانم را معرفی کردم و برنامه‌های گفته شده هم اجرایی شد اما با توجه به بحث تغییر نام و انتقال تیم به قرچک قرار شد من و یا رضا داورزنی به عنوان سرمربی انتخاب شویم که من بر حسب احترام به همکار و دوست خوبم داورزنی، در یک فضایی دوستانه و صمیمی از این تیم جدا شدم و پس از آن ماجرای مذاکره با شهروند پیش آمد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول