اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انسداد محور کندوان و آزادراه تهران-شمال تا ساعت 17 امروز/برف و باران در جاده های 6 استان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روز 27 آبان 99 به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55، از ساعت 6 تا 17 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

انسداد محور کندوان و آزادراه تهران-شمال تا ساعت 17 امروز/برف و باران در جاده های 6 استان

ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد محور چالوس و آزادراه تهران- شمال تا ساعت 17 امروز 

وی اظهار کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه تردد در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال تا ساعت 17 امروز ممنوع است، گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روز 27 آبان 99 به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55، از ساعت 6 صبح تا 17، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

* برف و باران در هراز و فیروزکوه/ بارش در جاده های 6 استان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران و مازندران، از بارش باران در برخی  از محورهای استان های آذربایجان غربی، قزوین و گیلان خبر داد.

* ترافیک جاده ها بیشتر شد

محرابی نیا اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2282 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.4 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه کرج -تهران پرترددترین مسیر در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران ثبت شد و پس از آن آزادراه‌ کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج پرترددترین جاده کشور بود.

* ‌انسداد 6 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر کماکان محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر‌  به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، گفت: همچنین محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده شمشک-دیزین، جاده شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر‌ و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول