اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نامه اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به قالیباف درباره عدم حضور دو نفر از اعضای این هیات در جلسات

سه نفر از اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار اعمال قانون درباره عدم حضور دو نفر دیگر از اعضای این هیات در جلسات هیات مرکزی شدند.

نامه اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به قالیباف درباره عدم حضور دو نفر از اعضای این هیات در جلسات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سه نفر از اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در نامه‌ای خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ضمن اعلام عدم حضور دو نفر دیگر از اعضای این هیات در جلسات قبلی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خواستار اعمال قانون در این رابطه شدند.

متن کامل نامه این نمایندگان به رئیس مجلس به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

پیرو جلسات مورخه 99/7/28، 99/8/5 و 99/8/11 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها که به علت عدم حضور دو نفر از همکاران به حد نصاب نرسید و نیز عدم اهتمام و اقدام معاونت نظارت مجلس برای برگزاری جلسه جدید، دعوتنامه‌ای در مورخ 99/8/24 از سوی رئیس سنی هیأت مرکزی برای تمامی اعضاء ارسال گردید تا در ساعت 11 مورخ 99/8/26 جلسه هیات برگزار شود، در موعد مقرر، جلسه با حضور 3 نفر از اعضاء تشکیل گردید اما متاسفانه کماکان دو نفر از همکاران (آقایان پیرهادی و جوکار) در جلسه حضور نیافتند.

نظر به اینکه نظارت بر انتخابات شورا بر عهده مجلس بوده و با توجه به شروع جدول زمان بندی انتخابات شوراها و پیگیری وزارت کشور به عنوان مجری، عدم تشکیل جلسات هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و در نتیجه عدم انتخاب ارکان و آغاز به کار رسمی آن موجب معطل ماندن قانون است، چنین خطایی از جانب نهاد قانونگذاری کشور پذیرفته نیست و مجلس و هیأت نظارت موظفند هرچه سریعتر نسبت به اعمال قانون در این باره اقدام نمایند.

سیدمصطفی آقامیرسلیم
سیدنظام الدین موسوی
سیدحمیدرضا کاظمی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول