اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

الازهر مصر تصمیم تل‌آویو برای ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین جدید را محکوم کرد

الأزهر مصر با صدور بیانیه‌ای موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت ۱۲۵۷ واحد صهیونیست‌نشین در نزدیکی شهر قدس با هدف تغییر بافت جمعیتی آن را محکوم کرد.

الازهر مصر تصمیم تل‌آویو برای ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین جدید را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، الأزهر مصر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن موافقت تل‌آویو با ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین جدید در شهر قدس اشغالی خواستار اتخاذ موضع قاطع جامعه جهانی برای مقابله با این تجاوزات صهیونیست‌ها شد.

در این بیانیه بر مخالفت قاطع الازهر با تصمیمات باطل رژیم صهیونیستی که نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی است، تأکید شده و از جامعه جهانی خواسته شده است تا به مسئولیت‌های حقوقی و اخلاقی خود در قبال این تجاوزات عمل کرده و موضع قاطعی برای مقابله با این اقدامات جائرانه که نقض قطعنامه‌های بین‌المللی است، اتخاذ کند.

طبق گزارش وبگاه «صدی البلد»، الأزهر همچنین در بیانیه خود آورده است که هدف از این اقدامات رژیم صهیونیستی تغییر بافت جمعیتی اراضی فلسطینی و تکمیل اشغالگری اراضی فلسطینی است.

در بیانیه الازهر بر حمایت کامل از ملت مظلوم فلسطین و مبارزات آن به منظور آزادسازی اراضی اشغالی و اماکن مقدس تأکید شده و از جامعه جهانی برای یاری ملت فلسطین جهت مقابله با این قطعنامه‌های ظالمانه و مقابله قاطعانه با این تروریسم صهیونیستی درخواست شده است.

الازهر همچنین پایداری فلسطینیان و مقاومت آن‌ها برای دفاع از حق و سرزمین خود را ستود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول