اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شوچنکو:اگر بازیکن کافی داشته باشیم، با سوئیس بازی می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین می گوید فقط در صورتی که تعداد بازیکن کافی در اختیارداشته باشد، می تواند مقابل سوئیس بازی کند.

شوچنکو:اگر بازیکن کافی داشته باشیم، با سوئیس بازی می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال اوکراین طبق برنامه باید امشب آخرین بازی خود را در مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا مقابل سوئیس انجام دهد.

طبق برنامه در نظرگرفته شده سوت آغاز این مصاف ساعت 23 و 15 دقیقه در لوسرن به صدا در می آید.

البته در اردوی تیم اوکراین، شرایط به خاطر ابتلا به کرونا حاد است. زیرا در روزهای اخیر تست کرونای 7 بازیکن مثبت اعلام شده است. 3 مورد این عده صبح روز گذشته مشخص شد.

به همین خاطر ابهام زیادی در مورد انجام مسابقه وجود دارد و «آندری شوچنکو» از برگزاری مسابقه در یک حالت حرف می زند.

وی روز گذشته به همین دلیل عنوان کرد:ما بازیکنانی را که در تست کرونای روز گذشته منفی بودند، را فراخواندیم. حالا دیگربا اطمینان می دانیم چه نفراتی کاملا سالم هستند. تیم هم خودش را برای بازی آماده کرده است اما باز منتظر تست دیگری هستیم. باید ببینیم تکلیف چه می شود.

شوچنکو افزود: اگر به قدر کافی بازیکن داشته باشیم که بتوان یک مسابقه را انجام داد، به زمین می رویم و بازی می کنیم. غیر از این امکانش نیست.

سرمربی اوکراین ادامه داد: باید نتیجه تست ها را بگیریم و بررسی کنیم. ببینیم چه نفراتی را در اختیار خواهیم داشت. اگر بازهم بخواهند تست بگیرند، ما این کار را می کنیم.به همه قوانین احترام می گذاریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول