اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحریف نام مسجد الاقصی در فیلم تبلیغاتی شرکت هوایی امارات

شرکت هواپیمایی ملی امارات در یکی از فیلم‌های تبلیغاتی خود برای تبلیغ سفر به فلسطین اشغالی واژه مسجد الاقصی را تحریف کرد.

تحریف نام مسجد الاقصی در فیلم تبلیغاتی شرکت هوایی امارات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت هوایی «الاتحاد» امارات که به‌تازگی اعلام کرده، پروازهای خود به تل آویو را از بهار پیش رو آغاز خواهد کرد، در یکی از فیلم‌های تبلیغاتی نام مسجد الاقصی را تحریف کرد.

به گزارش وبگاه خبری «شهاب» فلسطین، شرکت یادشده در حساب کاربری خود در شبکه فیسبوک در یکی از فیلم‌های تبلیغاتی خود به جای نام مسجد الاقصی  از نام «معبد دوم اورشلیم» به عنوان یکی از آثار باستانی صهیونیست‌ها استفاده کرد.

در این فیلم که شرکت الاتحاد آن را از حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کرده، تصویر یکی از کوچه‌های محله قدیم شهر قدس شرقی اشغالی نیز آمده و از آن به عنوان یکی از آثار باستانی صهیونیست‌ها یادشده است.

 

پایگاه خبری «قدس» نیز با انتشار فیلم مذکور نوشت، حتی غذاهایی که در این ویدئو به نمایش گذاشته شده‌، فلسطینی است.

 

طبق ادعای صهیونیست‌ها معبد دوم اورشلیم در محل مسجد الاقصی در قدس اشغالی قرارا داشته که بر پایه این ادعا، صهیونیست‌های افراطی خواهان ویرانی مسجد الاقصی و ساخت معبد یادشده در این محل هستند.

صهیونیست‌های تندرو با استفاده از این ادعا تقریبا روزانه بصورت غیرقانونی وارد مسجد الاقصی می‌شوند؛ اما مسلمانان ضمن رد این ادعا تأکید دارند که مسجد الاقصی تنها، مکان مقدس متعلق به آنهاست.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول