اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات سرپرست تیم پیکان درباره دیدار با صنعت نفت و جدایی دریس

مدیرروستا درباره دیدار پیکان با صنعت نفت و دلیل جدایی محمد دریس توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات سرپرست تیم پیکان درباره دیدار با صنعت نفت و جدایی دریس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر مدیرروستا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان تهران قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا باید از عبدالله ویسی و همکارانش تشکر کنم زیرا در این فصل و امسال برای تیم پیکان زحمت کشیدند اما بنا به شرایطی نتوانستیم همکاری خود را ادامه بدهیم. اکنون با حضور مهدی تارتار بازیکنان ما از لحاظ هماهنگی و فنی پیشرفت کرده و بهتر می شوند.

وی افزود: بازی سختی با صنعت نفت پیش رو داریم و امیدوارم بچه ها بتوانند نکات تاکتیکی و مسائل مدنظر کادرفنی را به نحو احسن اجرا کنند. انشالله بتوانیم بازی خوب و سلامتی انجام بدهیم و با دست پر از آبادان بازگردیم.

سرپرست تیم پیکان درباره دلیل جدایی بازیکنانی مانند محمد دریس از این تیم توضیح داد: همه می دانند مربیگری فلسفه و سلیقه است و تمام مربیان مثل هم نیستند. با نظر مهدی تارتار قرار شد برخی بازیکنان از تیم ما جدا شده و تعدای هم اضافه شوند.

مدیرروستا ادامه داد: با توجه به بالا بودن مبلغ قرارداد دریس، با نظر مهدی تارتار قرار شد دروازه بانی با هزینه کمتر به تیم ما بیاید تا ضمن اینکه فشار کمتری به پیکان وارد می شود،؛ خواسته های سرمربی مان هم برآورده شود. دریس دروازه بانی بود که زمان عبدالله ویسی از صنعت نفت به تیم ما آمد و طبق نظر کادرفنی قبلی قرار بود شماره یک پیکان باشد.

وی افزود: پس از تغییر و تحولات در کادرفنی با وجود اینکه خودم روی وی نظر داشتم و می دانستم دروازه بان با اخلاق و از لحاظ فنی قوی است، اما شرایط به شکلی شد که دریس نپذیرفت با کاهش دستمزد در پیکان بماند و خودش صلاح دانست از تیم جدا شود. روز گذشته هم به باشگاه آمد و با کمال احترام از ما خواست قراردادش فسخ شودتا بتواند به تیم دیگری برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول