اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تقاضای بازنگری در محدوده تالاب انزلی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار بازنگری در محدوده تالاب انزلی شد و گفت: باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را قبول نداریم.

تقاضای بازنگری در محدوده تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد دنیامالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند توسعه در سطح ملی تولید می‌شود اما در شهرستان چنین سندی نداریم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌ها و NGOها این کار را برای شهرستان انزلی تدوین می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی خواستار بازنگری در محدوده تالاب بین‌المللی انزلی شد و گفت: مسؤولان مربوطه پذیرفته‌اند که این حریم را بدون مطالعه ابلاغ کرده‌اند بنابراین؛ بسیاری از طرح‌های هادی ما در این حریم واقع‌شده و مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسؤولان پذیرفته‌اند که طرح‌های هادی را از حریم خارج کنند، افزود: بحث ما این است که باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را ما قبول نداریم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول