اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ادامه صحبت‌های جنجالی علیه مسی/ انتقاد عموی گریژمان از لئو

پس از اظهارات مشاور سابق گریژمان در خصوص مسی، عموی این ستاره فرانسوی نیز علیه لئو صحبت کرد.

ادامه صحبت‌های جنجالی علیه مسی/ انتقاد عموی گریژمان از لئو

به گزارش خبرگزاری فارس، 2 روز گذشته اظهارات اریک اولاتس، مشاور سابق گریژمان جنجالی علیه مسی به پا کرد. او رفتار لئو مسی با این بازیکن را نادرست خواند و به انتقاد شدید از ستاره آرژانتینی پرداخت.

او گفت: در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و نظر مساعدی نسبت به آمدن آنتوان نداشت. رفتارش نیز با او رقت انگیز است و هیچ وقت در مصاحبه‌ای نگفته که با گریژمان مشکلی ندارم.

پس از این اتفاقات تمام رسانه‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند و حتی باعث شد عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل نیز در خصوص این صحبت‌ها و امپراطوری مسی تصویری از رابطه نه چندان خوب این 2 بازیکن را طراحی کند.

این حرف‌ها و اخبار رسانه‌ها با واکنش گریژمان روبه‌رو شد و ستاره فرانسوی با انتشار عکسی از رابطه صمیمی خود با مسی پرده برداشت.

او عکس دو نفره خود با مسی را دوباره منتشر کرد و به همین دلیل عده ای اظهار داشتند که گریژمان این صحبت‌ها را قبول ندارد.

با اینکه گریژمان این واکنش را به ثبت رساند ولی دوباره عموی او در خصوص مسی صحبت کرد و از رفتار ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.

به نقل از آ.اس مادرید، عموی گریژمان در این خصوص گفت: آنتوان می‌دانست که در 6 ماه اول حضورش موفق نخواهد شد اما اتفاقی که تاکنون رخ داده را هیچکدام ما انتظار نداشتیم. فکر نمی‌کردم عدم درخشش او از یک سال نیز بیشتر شود.

وی ادامه داد: مسی به اندازه کافی با بارسا تمرین نکرد و احساس می‌کنم این جلسات به منظور جلب رضایت یک سری افراد خاص برگزار می‌شود. البته من با این مسئله مشکلی ندارم.

عموی گریژمان گفت: آنتوان نیازمند تلاش است، نیازمند سخت کار کردن و باید با تلاش به جایی که می خواهد برسد. او به جایی رفته که همه چیز زیرنظر مسی است.

او ادامه داد: مسی یک امپراطوری و تخت پادشاهی در بارسلونا به راه انداخته که آمدن گریژمان خیلی به مذاقش خوش نیامد. رفتار او باعث شد تا حس بدی برای آنتوان به وجود آید. من همیشه از گریژمان شنیده‌ام که هیچ مشکلی با مسی ندارد ولی این حرف‌ها همیشه گفته می‌شود. او در بارسلونا یک امپراطوری ساخته که یا با تو است یا علیه تو.

آنتوان گریژمان تابستان 2020 از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شد ولی نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد.

ستاره فرانسوی در 48 بازی 15 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول