اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

۱۵۵۰ پروژه آموزشی و تربیتی به بهره‌برداری ‌رسید

۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی به صورت متمرکز در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد

۱۵۵۰ پروژه آموزشی و تربیتی به بهره‌برداری ‌رسید

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی به صورت متمرکز در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس جمهوری روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه، ۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی را در سراسر کشور به صورت متمرکز از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور افتتاح می‌کند.

آیین افتتاح همزمان 1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، از طریق ارتباط تصویری با استان‌های سراسر کشور به طور همزمان برگزار ‌شد.

این طرح ها شامل 1422 پروژه آموزشی با 8051 کلاس درس، 124 پروژه تربیتی و 4 پروژه رفاهی است که در مجموع بالغ بر یک میلیون و 100 هزار مترمربع زیر بنا را شامل می شود.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 36 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و حدود 70 درصد اعتبارات پروژه های مذکور توسط سازمان نوسازی مدارس کشور و 30 درصد توسط خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت آنان تأمین شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول