اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

موندو: بارسلونا با ممفیس دپای به توافق رسید

رسانه بارسایی از توافق ستاره هلندی با تیم آبی‌اناری‌ها سخن گفت.

موندو: بارسلونا با ممفیس دپای به توافق رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در تابستان کنونی بارسلونا تلاش بسیاری کرد تا «ممفیس دپای» را از لیون به نیوکمپ آورد ولی این اتفاق به دلیل اقتصاد آشفته تیم رخ نداد.

با ضعف خط تهاجمی بارسا حضور یک مهاجم «9» بیشتر در تیم بارسلونا دیده شد و کومان بارها تصریح کرد که می‌خواهد دپای را خریداری کند ولی نمی‌داند بارسلونا از پس مشکلات اقتصادی برمی‌آید یا خیر.

حالا به نظر می‌رسد بارسلونا با دپای به توافق رسیده و این بازیکن می‌خواهد حقوق خود برای رسیدن به بارسا را کاهش دهد. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا با ممفیس دپای بر سر قرارداد 4 ساله به توافق رسیدند.

این رسانه نزدیک به بارسا عنوان کرد که دپای می‌خواهد برای اینکه به این تیم برسد از حقوق خود نیز کاسته شود تا زمستان یعنی کمتر از 2 ماه آینده پیراهن آبی‌اناری را برتن کند.

شب گذشته مصاحبه‌ای از سوی مدیر باشگاه لیون منتشر شد که عنوان کرد: ممفیس دپای تا پایان فصل فروشی نیست. (در اینجا بخوانید)

اما به دلیل اینکه او در تابستان 2021 قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند رایگان تیم را ترک کند، سران لیون به نظر راضی خواهند شد.

بارسلونا شاید بتواند با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو لیون را راضی کرده و او را به نیوکمپ آورد.

از طرفی فاتی مصدوم شده و نگرانی در اردوی بارسلونا حاکم شده است. ریاست باشگاه نیز استعفا داده و تا اوایل سال آینده خبری از انتخاب و نصب مدیریت جدید نیست.

کومان به شدت به بازی دپای علاقه دارد و می‌خواهد هر طور شده او را به نیوکمپ آورد.

اسپورت دیروز گزارشی زد که شاید بارسلونا در کنار دپای به فکر خرید بازیکنان بی‌تیم باشد که در اینجا می‌تواند گزارش کامل را بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول