اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ماتیوس: گوتسه فقط به یک شرط باید به تیم ملی بازگردد

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می گوید بازگشت ماریو گوتسه به تیم ملی تحت شرایط کنونی بی معنی است.

ماتیوس: گوتسه فقط به یک شرط باید به تیم ملی بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس، لوتهار ماتیوس تصور می کند فقط در یک صورت امکان بازگشت گوتسه به «مانشافت» وجود دارد؛ این که ستاره 28 ساله فوق العاده آماده باشد و مشکلی را حل کند.

در غیر اینصورت با شرایط کنونی با حضور وی در تیم ملی تغییری ایجاد نخواهد شد.

بعد از آنکه در روزهای اخیر ابتدا ستاره سابق بورسیادورتموند و بایرن مونیخ برای همراهی مجدد «مانشافت» ابراز علاقه کرد، کادر فنی ژرمن ها نیز از همکاری مجدد با این بازیکن استقبال کرد.

ماتیوس در گفت وگویی با اسکای اسپورت آلمان این موضوع را تحلیل کرده است. او گفت: گمان نکنم یواخیم لو به خصوص در فاز هجومی نگرانی عمده ای داشته باشد. با در نظرگرفتن این مساله که ماریو گوتسه از نظر سرعت کلا در سطح بالایی نیست، او را به عنوان نیروی مضاعف هجومی برای خط حمله تیم ملی نمی بینم.

 

البته هافبک و کاپیتان اسبق تیم ملی همه چیز را در این زمینه به سلیقه و انتخاب «لو» سرمربی تیم ملی مربوط می داند.

چرا که این سرمربی است  حق انتخاب بازیکن برای تیمش را دارد.

ماتیوس افزود:لو می تواند هرکاری بکند. او همچنان سرمربی تیم ملی است و بازیکنانی که به موفقیتش کمک کردند، را در نظربگیرد. ماریو به خاطر گلی که در فینال جام جهانی زد و باعث قهرمانی شد، در این طبقه بندی جای می گیرد.

به باور فرمانده تیم آلمان در جام جهانی منجر به قهرمانی 1990 فقط در یک حالت فراخوانی مجدد بازیکن 28 ساله منطقی خواهد بود.

این که واقعا در بالاترین سطح از آمادگی باشد و بتواند مسئولیت بخشی از تیم را برعهده گیرد.

ستاره پیشین عنوان کرد: من سخت بر این باور هستم که بهترین ها باید برای آلمان بازی کنند.نه این که فقط بازیکنی حضور داشته باشد.اگر لو و تیمش دنبال کسب بردهای بیشتری هستند و تا ماه مارس شرایط بهتری ایجاد شود، آنوقت می توانیم به دیده مثبت به مسابقات یورو 2021 بنگریم.

وی افزود:اگر در بازی پیشرفتی نباشد و نتایج به قدر کافی خوب نباشند، فشار روی او بیشتر می شود تا جایی برود و مولر، هوملس و بواتنگ را دومرتبه فراخواند. حتی گوتسه را به تیم ملی بازگرداند. اما این ها باید واقعا در بالاترین سطح باشند که باز به تیم ملی بازگردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول