اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

تصمیم فدراسیون برای تیم‌های کرونایی بسکتبال مشخص شد

فدراسیون بسکتبال تصمیم خود را در خصوص وضعیت ۲ تیم غایب در هفته اول لیگ بانوان اعلام کرد.

تصمیم فدراسیون برای تیم‌های کرونایی بسکتبال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از غیبت تیم‌های پاز تهران و سینام مشهد در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل داشتن چهار نمونه مثبت کرونا، باخت فنی برای هر ۲ تیم لحاظ شد.

در حالی که کمیته پزشکی فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود باید نمونه تست کرونای همه اعضای تیم به فدراسیون ارسال شود اما این کار از سوی تیم‌ها صورت نگرفت و همین امر باعث شد تا ۲ تیم‌ پاز و سینام با داشتن ۴ نمونه مثبت در هفته نخست حاضر نشوند.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس، در این باره گفت: ما جلسه‌ای را در فدراسیون بسکتبال برگزار کردیم و تصمیم براین شد بازی تیم‌های پاز و سینام مشهد تکرار شود.

وی درباره اینکه چه زمانی قرار است بازی‌های ۲ تیم برگزار شود، عنوان کرد: باید با تیم‌ها صحبت کنیم و ببینیم چه زمانی مناسب است. باید طوری برنامه ریزی کنیم تا زمانی که سینام به تهران می‌آید بازی عقب افتاده را هم انجام دهد تا دوباره هزینه نکند.

شجاعی همچنین درباره اینکه آیا همه مسابقات هفته اول گروه دوم برگزار خواهد شد، گفت: خوشبختانه نمونه مثبتی از تیم‌ها گزارش نشده و همه بازی‌های ما فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول