اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دولت پنهان در آمریکا حرف آخر را می‌زند نه مردم/ شدت گرفتن بزک چهره آمریکا

یک استاد دانشگاه گفت: دولت پنهان در آمریکا از نظر اقتصادی، سیاسی و امنیتی بر این کشور سلطه دارد و در جمع بندی نهایی از انتخابات امریکا حرف آخر را می زند و مردم امریکا در انتخاب رئیس کاخ سفید نقشی ندارند.

دولت پنهان در آمریکا حرف آخر را می‌زند نه مردم/ شدت گرفتن بزک چهره آمریکا

آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا گفت: گره زدن حل مشکلات اقتصادی کشور به انتخابات امریکا مصداق بارز راهزنی سیاسی است که از سوی جریان تحریف پمپاژ رسانه ای می شود. 

وی ادامه داد: جریان صهیونیسم بین الملل با هزینه های میلیارد دلاری که در انتخابات امریکا در دو جبهه دموکرات‌ و‌ جمهوری خواه نقش اصلی در چیدمان کاخ سفید را دارد.

پاک اندیش با بیان اینکه در آمریکا نه مردم بلکه دولت پنهان تعیین کننده نتیجه انتخابات است، افزود: دولت پنهان (Deep State) که خود را مالکان اصلی آمریکا می داند و از نظر اقتصادی، سیاسی و امنیتی بر این کشور سلطه دارد در جمع بندی نهایی از انتخابات امریکا حرف آخر را می زند و مردم امریکا در انتخاب رئیس کاخ سفید نقشی ندارند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: «ترامپ» نماد آمریکای بدون روتوش است که همان دست چدنی را نمایندگی می کند و «بایدن» نماد آمریکای بزک شده با روتوشی است که جریان «تحریف» داخلی به امید مصافحه با دستکش مخملین او نشسته اند.

وی ادامه داد: بیش از دو سوم تحریم‌هایِ اقتصادیِ بعد از انقلاب توسط دموکرات‌ها علیه مردم ایران وضع شده که بیشترین آن با ۱۳ تحریم توسط اوباما که "جو بایدن" معاون او بوده، انجام شده است؛ آن‌وقت برخی عناصر بزدل در داخل کشور با ذوق زدگی خاصی خیال می‌کنند با آمدن بایدن "فشار حداکثری" پایان می یابد و همچنان بجای مدیریت موثر اقتصادی و کنترل بازار رویای مذاکره با شخصی را دارند که پس از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی این ترور بزدلانه امریکایی-صهیونیستی را با صدور بیانیه ای مورد تایید و حمایت خود قرار داد.

پاک اندیش گفت: مردم ایران باید بدانند که گره زدن حل مشکلات اقتصادی کشور از سوی جریان غرب زده به انتخابات امریکا مصداق بارز راهزنی سیاسی است.

عضو اندیشکده اسرا اضافه کرد: دو رکن اصلی ارکان سیاست آمریکا که هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات بدان پایبند هستند عبارتند از عزم خلل‌ناپذیر در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی به هر قیمتی و حمایت پیش‌فرض از حاکمان خودکامه، حکمرانان مستبد، و دیکتاتورهای جهان عرب.

وی افزود: جریانی که دولت مورد حمایت آن، بیش از ۷ سال برنامه‌ای جز گره‌زدن تمام شوؤن کشور به برجام و «برجامیزاسیون» به ملت ایران ارائه نداد و رکورد پراید ۱۶۰ میلیونی و دلار ۳۲ هزار تومانی را برجای گذاشت، اکنون با بزک کردن چهره آمریکا بار دیگر ریل نفوذ دشمن بر کشور را استحکام بخشد این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان فرمودند: «در مورد آمریکا سیاست ما حساب شده و مشخص است و این سیاست با رفت و آمد اشخاص تغییر نمی‌کند؛ این که چه کسی رئیس جمهور بشود در سیاست ما هیچ تاثیری نمی گذارد و رفت و آمد اشخاص در آن تاثیری ندارد.»

پاک اندیش اظهار داشت: با اندکی دقت در سند براندازی نظام اسلامی که به دستور امریکا و مدیر مرکز اکثریت ایرانیان ساکن امریکا برای براندازی در استریت ژورنال چاپ شد، می توان به برنامه ریزی بلند مدت دشمن برای نفوذ در لایه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی در درون کشور پی برد.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار ۲۹ فروردین ۹۷ خود با مسؤولان و کارکنان وزارت اطلاعات به تقابل جدید امنیتی و اطلاعاتی دشمن با نظام اسلامی اشاره کرده و فرمودند: « یکی از محورهای مهم و اصلی این جنگ، «نفوذ و تأثیرگذاری بر نظام محاسباتی مسؤولان» و «تغییر باورهای مردم» است که در این جنگ، علاوه بر دفاع و بستن نفوذگاه‌ها، باید تهاجم نیز انجام، و از هرگونه غفلت و ساده‌اندیشی جداً پرهیز شود.» لذا بایستی با حساسیتی ویژه نسبت به پروژه نفوذ برخورد کرد و مناطق جولان فرصت طلبان و جریان نفاق جدید که از زیرشاخه های جریان نفوذ محسوب می شوند از سوی حافظان امنیت ناامن شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول