اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| تابش‌نژاد: از اعتبار و آبروی والیبال ورامین دفاع می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در تلاش هستیم تا از اعتبار و آبروی والیبال ورامین دفاع کنیم.

لیگ برتر والیبال| تابش‌نژاد: از اعتبار و آبروی والیبال ورامین دفاع می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید تابش‌نژاد پس از پیروزی 3 بر 2 شهرداری ورامین مقابل هورسان رامسر در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد این بازی اظهار داشت: تیم هورسان عملکرد بسیار خوبی داشت؛ البته باید یادآوری کنم که ما حدود یک ماه از مسابقات دور بودیم. 

وی ادامه داد: تیم ما روز یک شنبه هم با قرعه استراحت روبرو بود. برخی از بازیکنان هم به دلیل ابتلا به کرونا با ضعف بدنی در میدان حاضر شدند. نمی خواهم دو ستی که واگذار کردیم تا توجیه کنم. به هرحال تیم حریف هم عملکرد خوبی داشت. پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم، اما خوشبختانه توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درمورد نحوه برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد:  در جلسه هم اندیشی هر تصمیمی که گرفته می شد، ایراداتی داشت، اما در نهایت تصمیمی که فدراسیون گرفت فکر می کنم بهترین شرایط را برای تیم ها فراهم کرده است. 

تابش نژاد درخصوص هدفگذاری تیمش در این فصل از مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: ما امسال تغییراتی زیادی در ترکیب تیم خود داشتیم. ضمن اینکه بازیکنان را با تاخیر جذب کردیم، اما نمی‌خواهم بهانه بیاورم. بازیکنان شایسته‌ای را جذب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم که از اعتبار و آبروی والیبال ورامین دفاع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول