اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نقاهتگاه بیماران کرونایی در ساوه آغاز به کار کرد

فرماندار ساوه از آغاز به کار نقاهتگاه امام جعفر (ع) به منظور سرعت بخشی به درمان بیماران کرونایی در این شهر خبر داد.

نقاهتگاه بیماران کرونایی در ساوه آغاز به کار کرد

علی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهرستان ساوه به طور دقیق در حال انجام است.

وی بیان کرد: مصوبات قرارگاه سلامت امیر جلیلوند در دستور کار بوده و دانشکده علوم پزشکی نیز در راستای اجرای برنامه‌های قرارگاه زیستی فعالیت می‌کند.

فرماندار ساوه با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد مبارزه با کرونا، تصریح کرد: تعطیلی مشاغل ۲,۳,۴، محدودیت‌های تردد درون‌شهری به‌ویژه مرکز شهر در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار بوده و تمام دستگاه‌های اجرایی باید دستورالعمل‌ها را اجرا کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهترین واکسن کرونا استفاده از ماسک بوده و از شهروندان درخواست داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: در زمینه تجهیزات و کادر درمانی وضعیت خوبی در شهرستان داریم؛ نقاهتگاه امام جعفر صادق(ع) نیز راه‌اندازی شده و در پی افزایش سرعت بیماریابی و جلوگیری از شیوع آن هستیم.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت و رعایت مستمر شهروندان باید همچنان ادامه داشته باشد چراکه به گفته مسئولان وزارت بهداشت ویروس جهش‌یافته و سرعت انتقال آن افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول