اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تابش: ای کاش بیشتر از استاد یاوری استفاده می‌‌شد/هر دو از مکتب شاهین هستیم

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان گفت: من و استاد یاوری هر دو از یک ریشه و از مکتب شاهین هستیم که این موضوع همیشه باعث افتخار من است.

تابش: ای کاش بیشتر از استاد یاوری استفاده می‌‌شد/هر دو از مکتب شاهین هستیم

عباس جعفری- مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگذشت محمود یاوری اظهار داشت: خدا استاد یاوری را رحمت کند. متأسفانه او بیش از دو ماه در بیمارستان بستری بود دوران سختی را گذارند و در نهایت به رحمت خدا رفت که ضایعه بسیار بزرگی برای ورزش و فوتبال ما بود.

تابش ادامه داد: من از شاگردان ایشان بودم و افتخار این را داشتم که در اواخر دوران فوتبالش به عنوان همبازی و بعد از آن به عنوان شاگردش فعالیت می‌کردم. محمود خان یاوری سال‌ها مربی من بود. واقعا استفاده‌های زیادی در زمینه‌های فنی، ورزشی، رفتاری و اخلاقی از او بردم. او مانند پدری مهربان بود و زمانی هم که در فوتبال نبود باز هم به من محبت داشت. ما هم وظیفه خودمان را در قبال ایشان به عنوان پیشکسوت و بزرگ ادا می‌کردیم.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: به سهم خودم شدیداً عزادار هستم. فقدان این بزرگ مرد را به جامعه فوتبال و ورزش تسلیت می‌گویم. ای کاش تا زمانی که این بزرگان زنده هستند به یادشان و مراقبشان باشیم و به آنها احترام بگذاریم. ای کاش بیشتر از محمود یاوری استفاده می‌کردیم. من به خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت می‌گویم.

تابش در مورد رابطه و دوستی نزدیکی که با شادروان یاوری داشت به طوری که هنگام خداحافظی با سپاهان، این مربی فقید فوتبال ایران از او حمایت کرد، گفت: همیشه و به طور مرتب جویای حال محمودخان بودم. بله، زمانی که از سپاهان جدا شدم مرتب با من در تماس بود. همیشه به من محبت و لطف بسیار داشت. بارها به منزلش رفتم و با او دیدار کردم. حتی پیشکسوتان رشته‌های مختلف از اقصی نقاط ایران هم به منزل او مراجعه می‌کردند. اکثراً جمعه‌ها در منزل ایشان جمع می‌شدیم و به عنوان شاگرد در خدمتش بودیم. همیشه مرهون زحمات و محبت‌های ایشان هستم.

وی در مورد ریشه مشترک با مرحوم یاوری که هر دو در باشگاه شاهین فعالیت داشتند عنوان کرد: بله، شروع کارم از سن 15-14 سالگی در باشگاه شاهین بود. با دعوت زنده یاد محمود حریری که از اساتید و نوادر ورزشی ما و معلم ورزش من هم بود به شاهین رفتم. به عنوان بازیکن سه سال در شاهین بازی کردم و بعد شاهین به سپاهان تغییر نام داد. بعد از آن نیز به مدت نیم قرن به عنوان بازیکن، کاپیتان، مربی، مدیرعامل و صاحب امتیاز سپاهان فعالیت کردم. افتخار می‌کنم که از فرهنگ والای شاهین هستم. من و استاد یاوری هر دو از یک ریشه و از مکتب شاهین هستیم که این موضوع همیشه باعث افتخار من است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: باید از این بزرگان بیشتر استفاده کرد. امثال محمود یاوری در ورزش و فوتبال زیاد داریم. باید تا زنده هستند از آنها استفاده کنیم و به یادشان باشیم. اینطور نباشد که وقتی از جمع ما می‌روند فقط تأسف بخوریم و بگوییم ای کاش این کار را می‌کردیم و... او از اساتید بزرگ فوتبال ما بود و شدیدا از این ضایعه بسیار متأسفم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول