اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| ترکاشوند: دوست داشتم مسابقات عقب می ‌افتاد/ مستحق برد نبودیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: دوست داشتم به دلیل شرایطی که تیمم داشت مسابقات عقب می افتاد.

لیگ برتر والیبال| ترکاشوند: دوست داشتم مسابقات عقب می ‌افتاد/ مستحق برد نبودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ترکاشوند پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل فولاد سیرجان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: تیمی که تمرین نکرده باشد و شرایطش مناسب نباشد مستحق برد نیست. نمی خواهم باخت را توجیه کنم. ما باید هم جنبه برد را داشته باشیم و هم جنبه باخت را، اما تیمی که 10 بازیکنش کرونا گرفته و یک ماه تمرین نکرده نمی تواند به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: امروز ما ششمین یا هفتمین جلسه ای بود که در کنار هم کار کردیم. اکثر بازیکنان ما کرونا گرفته بودند و دوست داشتم که بازی ها عقب می افتاد تا شاگردانم به شرایط ایده آل برسند. شاگردانم اصلا تمرکز نداشتند. کرونا ویروس خطرناکی است و روی زندگی افراد تاثیر می گذارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: من خودم احساس می کنم که هنوز به صورت کامل درمان نشده ام. نمی توانستم زیاد در کنار خط بایستم و برای اولین بار در دوران مربیگری ام سعی کردم لحظاتی را روی صندلی بنشینم. ضمن اینکه تیم حریف هم با تجربه بود و خطاهای زیادی داشت. ما خطاهای زیادی داشتیم و وقتی خطاها زیاد می شود کار ایراد پیدا می کند.

ترکاشوند گفت: در حمله دچار مشکلاتی بودیم  و در مجموع نتوانستیم بازی خوبی ارائه کنیم که فکر می کنم تمام این موارد به دلیل همین ویروسی است که درموردش صحبت کردم.کار سختی در ادامه راه خواهیم داشت.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی، اظهار داشت: داور هم مخصوصاً در ست اول اشتباهاتی داشت که اگر صورت نمی گرفت شاید با اختلاف کمتری می باختیم و این موضوع می توانست از نظر روحی روی هر دو تیم تاثیر بگذارد. ما تیم جوانی داریم و چنین تیمی وقتی اشتباهی از سوی داور می بیند دچار افت می شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد فشردگی مسابقات عنوان کرد: این تصمیمی است که حاصل یک خرد جمعی است. فکر می کنم بهترین شرایط همین روشی است که در پیش گرفته اند. امیدوارم مشکل خاصی برای کسی ایجاد نشود و همه مسابقات را به سلامت تمام کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول