اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

اهدای ۱۰۰ هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در ۴ استان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد در راستای تکمیل مسکن مددجویان کمیته امداد در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و بوشهر ۱۰۰ هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهد.

اهدای ۱۰۰ هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در ۴ استان

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال درخواست رئیس کمیته امداد از رئیس بنیاد مستضعفان برای مساعدت در پروژه تکمیل مسکن مددجویان این نهاد، سید پرویز فتاح دستور داد تا 100 هزار تن سیمان رایگان برای تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ، کرمان و بوشهر از سوی بنیاد مستضعفان به این نهاد واگذار شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص اهدای 100 هزار تن سیمان به کمیته امداد گفت: سیمان تخصیص داده شده از سوی بنیاد مستضعفان به منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحدهای باقی مانده طرح تکمیل 17 هزار واحد مسکن مددجویی به کمیته امداد تحویل می‌شود.

فتاح با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان برای حمایت از پروژه های احداث مسکن برای اقشار کم درآمد افزود: کارخانه های سیمان بنیاد مستضعفان در سال های 97 و 98 بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به صورت رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح و حوادث طبیعی تخصیص دادند و در آینده نیز از ظرفیت آنها برای کمک به احداث مسکن برای اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی های اخیر خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند، گرانی های اخیر مانع از توقف پروژه های تامین مسکن محرومان نشود و تعهدات گذشته، در بازه زمانی تعیین شده به محرومان تحویل داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول