اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لغو مجامع انتخاباتی تا اطلاع ثانوی/ پایان لیگ‌ها تا ساعت ۱۸

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: به دلیل بحران کرونا فعلاً مجامع انتخاباتی برگزار نمی‌شود.

لغو مجامع انتخاباتی تا اطلاع ثانوی/ پایان لیگ‌ها تا ساعت ۱۸

محمد اسد مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید از امروز به مدت یک ماه و اینکه آیا فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغیه جدیدی داشته یا خیر، اظهار داشت: ما پروتکل‌ها را  تقریباً به تمام فدراسیون‌ها ارسال کرده و هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، به همین دلیل توصیه ما به فدراسیون‌ها کاهش فعالیت‌ها و خودداری از انجام دادن اردوها و تمرینات غیر ضروری است.

وی در پاسخ به این سوال که لیگ‌های والیبال، بسکتبال و برخی از رشته‌های دیگر در حال برگزاری است در حالیکه اعلام شده محدودیت فعالیت‌ها از ساعت ۱۸ وجود دارد، تصریح کرد: لیگ‌های ما متمرکز هستند و منطبق با ساعت ۱۸ باید جمع شوند. کمیته‌های پزشکی فدراسیون‌ها موظف به رعایت تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها هستند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شمار مبتلایان در بین ورزشکاران افزایش یافته آیا شما نگران این موضوع برای ادامه برگزاری لیگ نیستید تصریح کرد: این آمارها بیشتر حالت رسانه‌ای دارد تا عملی. با توجه به اینکه ما ناظر و کمیته پزشکی داریم گزارش مکتوب ارائه نکردند. تیمی که هنوز به لیگ نیامده تست pcr می‌دهد، در واقع اگر نمونه مثبتی هست بیرون از ورزش مثبت شده است. یعنی وقتی تیم‌ها به لیگ می‌آیند پاک هستند و وقتی مسابقات متمرکز برگزار شود راحت می‌توان شرایط را کنترل کرد.

اسدمسجدی درباره عدم برگزاری مجامع انتخاباتی خاطرنشان کرد: مجامع عمومی به صورت وبینار است و ۷-۸ نفر در این مجمع شرکت می‌کنند. ما تا اطلاع ثانوی گردهم آمدن افراد را نداریم به همین دلیل انتخابات فدراسیون‌ها برگزار نمی‌شود که البته این موضوع از سوی آنها هم مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول