اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چشم به راه مثل فدراسیونِ تنیس روی میز/باید ممنون‌دار لیگ فرانسه باشیم

فدراسیون تنیس روی میز که با توجه به نتایج گذشته پُزِموفق‌ بودن را می‌دهد، این روزها چشمش به دست باشگاه‌ها است تا لیگش را آغاز کند.

چشم به راه مثل فدراسیونِ تنیس روی میز/باید ممنون‌دار لیگ فرانسه باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه مدالی که نوشاد عالمیان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کسب کرد و صعودی که تیم ملی به دست یک داشت توجه زیادی به فدراسیون تنیس روی میز شد و مسئولان فدراسیون فدراسیون وزارت ورزش بارها به این موفقیت بالیدند و انتخابات فدراسیون طوری رقم خورد که مهرداد علیقارداشی، تنها نامزد انتخابات شد و 4 سال دیگر بر صندلی ریاست نشست.

در حالی که انتظار می‌رفت، در دور دوم شرایط فدراسیون متفاوت شود، اما نه تنها تفاوتی ایجاد نشد، بلکه  فعالیت روتین هم در فدراسیون چندان انجام نمی‌شود. بعد از شیوع ویروس کرونا در حالی که گفته شده بود، پلی‌آف لیگ برگزار می‌شود و تیم به خط شدند که مسابقات را برگزار کنند، اما فدراسیون تصمیم گرفت بازی‌ها را لغو و طبق رده بندی مقدماتی، رتبه تیم‌ها مشخص کند. هرچند انتظار می‌رفت بعد از این اتفاق، توزیع جوایز و کاپ در شان تنیس روی میز باشد، اما نهایتا این اتفاق نیفتاد و مراسم اهدای جام‌هاهم در حد محلات بود!

اگر از این مسائل بگذریم فدراسیون تنیس روی میز فرصتی چند ماهه را داشت تا شرایطی را فراهم کند تا لیگ بعدی در وضعیت بهتری برگزار و طبق اعلام قبلی بازی‌ها از اواخر آبان آغاز شود، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. تیم قهرمان که کلا منحل شد و شرایط سایر تیم‌ها هم نامشخص است و فدراسیون بیانیه می‌دهد که برای شروع لیگ لنگِ حرکت تیم‌ها است تا قرارداد بازیکنان خود را ارسال کنند.

سوال اینجاست که چرا تنیس روی میز که چنین موفقیت‌هایی را کسب کرده و جزو رشته های مدال آور بازی‌های آسیایی شده، باید به این روز بیفتد که التماس تیم‌ها را کُند و بیانیه بدهد تا قراردادهای خود را ارسال کنند؟ اگر تیم‌ها آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده‌اند پس چرا با آنها همکاری نمی‌کنند تا لیگ آغاز شود؟

تنیس روی میزی که پخش زنده هم دارد، چرا اسپانسرهای قدرتمندی وارد آن نمی‌شوند؟ آیا مسئولان آن مشکل ارتباط گیری با بخش های خصوصی و اسپانسرها را دارند با وضعیت دیگری حاکم است؟

به گزارش فارس، تنیس روی میز چند ماه دیگر باید در مسابقات جهانی حاضر شود و انتخابی المپیک را پیش رو دارد، اما باید ناز تیم‌ها را بخرد که قرارداد بفرستند تا لیگ شروع شود! این روزها به قول ابراهیم عیلدخت، سرمربی سابق تیم ملی ایران باید ممنون‌دار لیگ‌های‌ فرانسه و مجارستان باشیم که ملی‌پوشان ایران را به خدمت گرفته‌اند تا حداقل آنها در آمادگی باشند، چون در ایران نه اردویی برگزار می‌شود و نه خبری از شروع لیگ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول