اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

یک میلیون تن سنگ آهن دانه‌بندی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان تامین می‌شود

طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال،‌ یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی به ذوب‌آهن اصفهان ارسال خواهد شد .

یک میلیون تن سنگ آهن دانه‌بندی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان تامین می‌شود

اخبار شرکتها؛ مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان در جلسه پایش عملکرد این مجتمع با اعلام این خبر گفت: تناژ استخراج در این مجتمع طی هفت ماه سال جاری به بیش از 7 میلیون و 200 هزار تن رسید.

علی همتی، اظهار داشت: این میزان عملکرد در برابر استخراج 4 میلیون و 600 هزار تنی مدت مشابه سال قبل، از رشد 57 درصدی حکایت دارد.

وی، گفت: میزان ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی شده به شرکت ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال با رشد 160 درصدی نسبت به دوره هفت ماه سال 98 همراه شد.

مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان، تصریح کرد: کل فروش سنگ‌آهن دانه‌بندی شده مجتمع سنگان در مدت مورد بررسی به مرز 550 هزار تن رسید.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال،‌ یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی به ذوب‌آهن اصفهان ارسال خواهد شد.

همتی به تشریح حوادث این مجتمع پرداخت و گفت:‌ ضریب شدت حوادث در سال گذشته به یک صدم رسید که کاهش 66 درصدی را نسبت به سال 97 نشان می‌دهد. از سوی دیگر ضریب تکرار حوادث نیز با افت 68 درصدی (نسبت به سال ماقبل) به 0.74 رسید.

وی در ادامه به برنامه افتتاح کارخانه‌های جدید فرآوری سنگ‌آهن در مجتمع سنگان اشاره کرد و گفت: در حال آماده‌سازی زمینه برای تامین خوراک واحدهای جدید هستیم.

بنا بر اعلام حوزه خرید ذوب آهن اصفهان، در 7 ماهه منتهی به پایان مهرماه سال 98 حدود 340 هزار تن سنگ آهن از این مجتمع دریافت شده بود که در 7 ماهه اول  سال جاری این مقدار حدود 240هزار تن است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول