اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تداوم بازی‌های معوقه به خاطر کرونا/ لیگ‌ بسکتبال به سرانجام می‌رسد؟

لیگ برتر بسکتبال هنوز موتورش داغ نشده هر روز یک مسابقه معوقه به خاطر تیم‌های کرونایی دارد.

تداوم بازی‌های معوقه به خاطر کرونا/ لیگ‌ بسکتبال به سرانجام می‌رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال در حالی از 15 آبان استارت خورد که طبق برنامه قرار بود هر روز دو مسابقه برگزار شود، اما از همان روز آغاز، هر روز یک مسابقه به دلیل حضور بازیکنان کرونایی لغو شده است. 

درست است که مسابقات متمرکز برگزار می‌شود، اما با عدم قرنطینه تیم‌ها و رعایت نشدن دقیق پروتکل‌ها انتظار چنین مشکلاتی وجود داشت. فدراسیون بسکتبال قرار بود آزمایشگاه مرجعی را مشخص کند تا همه تیم‌ها در آن آزمایشگاه تست بدهند، اما عملا این اتفاق نیفتاد و اینطور تصور می‌شود که فدراسیون تنها به دنبال برگزاری رقابت‌ها است و هر اتفاقی هم بیفتد، خود تیم‌ها و بازیکنان مسئول هستند.

* سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است

فرهاد زحمتکش، مسئول کمیته مسابقات، در مورد مشکلات به وجود آمده برای تعویق بازی‌ها می‌گوید: به هرحال سلامتی بازیکنان، کادرفنی و داوران از همه چیز مهمتر است و باید به آن توجه ویژه شود. ما هم به دنبال برنامه‌ای هستیم که این مشکلات کمتر شود.

وی ادامه داد: رعایت بیشتر پروتکل‌ها را به تیم‌ها گوشزد می‌کنیم، چون در وهله اول خود آنها باید این کار را انجام دهند. ما تا جایی که بتوانیم تمام مسائل را در سالن رعایت می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید، اما بازیکنان بیشتر در اختیار باشگاه‌ها هستند و آنها باید مراقبت بیشتری در رفت و آمدها داشته باشند.

مسئول کمیته مسابقات در مورد اینکه این شائبه وجود دارد که تیم‌ها به خاطر آماده نبودن، کرونا را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: ما به مسئولان تیم‌ها اعتماد داریم و معتقدیم این مسائل وجود ندارد و به سلامتی بازیکنان خود اهمیت می‌دهند.

به گزارش فارس، تاکنون بازی تیم‌های اکسون، هیات بسکتبال خوزستان و مهرام به دلیل داشتن بازیکنان کرونایی لغو شده است.

به هرحال کرونا شوخی بردار نیست و اگر قرار است مسابقه‌ای برگزار شود و تیم‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند باید حداقل مسائل بهداشتی رعایت شود که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده و مشخص نیست لیگ برتر بسکتبال با این شرایط سرانجامی خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول