اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بی‌توجهی روابط عمومی فدراسیون والیبال به اصحاب رسانه/ برگزاری لیگ با چراغ خاموش

هفته هشتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که روابط عمومی فدراسیون کمترین توجه را به این مسابقات داشت.

بی‌توجهی روابط عمومی فدراسیون والیبال به اصحاب رسانه/ برگزاری لیگ با چراغ خاموش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران (سالن فدراسیون و خانه والیبال) برگزار خواهد شد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور را اعلام کرد که 18 مسابقه در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه 18، 20 و 22 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

این دیدارها در ساعت‌های 11، 14 و 17 در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون انجام می‌شود و با توجه به درخواست‌های متعدد اصحاب رسانه، امکان حضور محدود آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شده است، اما برای فعالیت اصحاب رسانه شرایط خاص زیر در نظر گرفته شده است:

تنها امکان حضور خبرنگاران و عکاسان حوزه والیبال وجود دارد، به شرطی که دارای کارت پوشش خبری حراست وزارت ورزش و جوانان باشند.

محل استقرار خبرنگاران، در طبقه دوم سالن خواهد بود و آنان به هیج وجه حق تردد و ورود به محوطه زمین بازی و مصاحبه با عوامل اجرایی، کادر فنی، بازیکنان را نخواهند داشت.

امکان برگزاری نشست خبری و مصاحبه در محل میکسدزون نیز وجود ندارد.

عکاسان تنها در مناطق مشخص شده امکان فعالیت دارند و نمی‌توانند داخل زمین مسابقه و دور آن تردد کنند.

گفتنی است بر اساس درخواست باشگاه‌ها، امکان حضور تعداد محدودی از افراد و عوامل اجرایی باشگاه‌ها با هماهنگی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در جایگاه تماشاگران وجود دارد، اما هیچ هوادار و لیدری اجازه حضور در سالن مسابقات را نخواهد داشت.

هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که روابط عمومی فدراسیون والیبال کمترین توجه را به این رقابت‌ها داشت. در حالی که حضور یا عدم حضور خبرنگاران در سالن های والیبال عملاً تاثیری چندانی ندارد، چراکه طبق مصوبه فدراسیون، اجازه تهیه خبر به آنها داده نمی شود. از طرف دیگر نشست خبری و مصاحبه در میکسدزون هم انجام نمی‌شود تا خبرنگاران بتوانند برای پوشش بهتر اخبار از آنها استفاده کنند.

با این حال با توجه به اینکه 3 مسابقه در روز به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، روابط عمومی هیأت والیبال استان تهران گروهی را تشکیل داده و تمام اخبار، عکس‌ها و مصاحبه‌ها را برای پوشش بهتر رسانه ای مسابقات در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌دهد. در سوی دیگر 3 مسابقه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود، اما روابط عمومی با تنها به انتشار چند عکس از مسابقه و اعلام نتیجه آن بسنده کرده است!

به نظر می‌رسد پوشش اخبار لیگ برتر در رسانه‌ها اهمیتی برای روابط عمومی و مسئولان فدراسیون والیبال ندارد؛ البته پیش از این هم رئیس فدراسیون بارها نشان داده بود که در ظاهر به انتقاد رسانه‌ها و خبرهایی که منتشر می شود اهمیتی نمی‌دهد. اهالی رسانه، علاقمندان به والیبال و حتی بازیکنان و مربیان توقع دارند که روابط عمومی فدراسیون اهمیت بیشتری به پوشش اخبار لیگ بدهد. باید دید که آیا شرایط در هفته‌های آینده تغییری خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول