اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شاکری: به آقای گلی لیگ فکر می‌کنم/ گل‌گهر فوق‌العاده است/ با منشا رقابت و کل‌کل دارم!

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر گفت: امسال فکر من آقای گلی لیگ است، چون تیم ما فوق‌العاده است.

شاکری: به آقای گلی لیگ فکر می‌کنم/ گل‌گهر فوق‌العاده است/ با منشا رقابت و کل‌کل دارم!

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد پرگل گل گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر همه بچه‌ها سر حال بودند و مزد بازی خوبمان را گرفتیم. توانستیم بعد از گلی که خوردیم به بازی برگردیم و با یک نتیجه خوب هم بازی را تمام کنیم.

شاکری در مورد بازی اول در لیگ برتر عنوان کرد: همیشه بازی اول سخت است، چون شکل و قالب تیم هنوز جا نیفتاده، ولی به هر حال با سپاهانی بازی داشتیم که همیشه خوب و یکدست است. شاکله تیم آنها حفظ شده بود، اما ما نشان دادیم که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و توانستیم با یک نمایش خوب نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم گل گهر در مورد عملکرد خودش در بازی اول با یک گل و یک پاس گل، تصریح کرد: نباید به نفرات نگاه کنیم. ما یک تیم هستیم و سعی می‌کنیم هر بازی بهتر از قبل باشیم. خوشحالم که در بازی اول توانستم آنچه را که امیر قلعه‌نویی از من خواسته بود اجرا کنم.

وی در مورد اینکه زوج زهرداری را با منشا در خط حمله گل‌گهر تشکیل داده، گفت: منشا بازیکنی حرفه‌ای است و هر کس دوست دارد چنین مکملی داشته باشد. تیم ما با دو مهاجم بازی می‌کند و من کنار منشا هستم. هم من برایش موقعیت‌سازی می‌کنم و هم او برای من این کار را انجام می‌دهد. دیروز هم یک پاس گل خیلی خوب به من داد. وقتی می‌دویدم اصلاً به توپ نگاه نمی‌کردم، چون مطمئن بودم آنقدر قدرت بدنی منشا خوب است که توپ را به من می‌رساند و توانستم یک گل خوب هم بزنم.

شاکری در مورد این که آیا امسال با منشا برای گلزنی رقابت دارد عنوان کرد: صد درصد. ما هر روز هم با هم کل‌کل می‌کنیم، چه در بازی و چه در خارج از بازی! ولی در عین حال خیلی هم با هم رفیق هستیم.

مهاجم گل گهر در پاسخ به این سؤال که آیا گلزنی‌هایش ادامه دارد و می‌توان او را مدعی آقای گلی دانست، اظهار داشت: امسال فکر من آقای گلی لیگ است، چون تیم ما فوق‌العاده است. در هر بازی می‌توانیم موقعیت‌های زیادی بسازیم و باید از آنها استفاده کنیم. این که در مقابل تیم قوی سپاهان توانستیم سه گل بزنیم واقعا کار سختی بود. سپاهان تیم فوق‌العاده‌ای بود. آنها یک تیم نیستند، دو تیم خوب دارند بطوری که هر کسی بیرون می‌رفت، یک بازیکن بهتر وارد زمین می‌شد.

وی در مورد این که گل گهر را در فصل جدید لیگ برتر چطور می‌بیند، گفت: ما تمریناتمان را زودتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم و یارگیری خوبی هم انجام دادیم. یک تیم منسجم و فوق‌العاده‌ هستیم. یکی از دلایلی که در گل گهر ماندم حضور امیر قلعه‌نویی و همچنین بازیکنان جدید بود. شرایط تیممان خیلی خوب شده، چندین پیشنهاد داشتم اما بهترین گزینه من اینجا بود. خیلی دوست داشتم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کنم. حالا که قسمت شده و بعد از سال‌ها این اتفاق افتاده امیدوارم بتوانم نهایت تلاشم را به کار بگیرم و هر چه در چنته دارم رو کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول