اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یک هفته بارانی در همدان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از بارش ۵ میلیمتری باران در شهرستان رزن و گل تپه خبر داد و گفت: طی این سامانه بارشی تا پایان هفته جاری شاهد بارش‌های خفیف خواهیم بود.

یک هفته بارانی در همدان

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در برخی از نقاط استان گزارش شده است اظهار کرد: بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان رزن و گل تپه با ۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان میزان بارش‌ها کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است افزود: طی این سامانه بارشی تا پایان هفته جاری شاهد بارش‌های خفیف خواهیم بود اگرچه عمده بارش‌ها در مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه تا پایان هفته تغییرات محسوس دما نخواهیم داشت ادامه داد: از اواخر هفته بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان اسدآباد با ۲۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و صبح امروز گل تپه با چهار درجه سانتیگراد خنکترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری‌شکیب در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۸ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول