اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است/ اتفاقات بعد از انتخابات آمریکا شوک روانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است، گفت: نگاه برترى جویانه در ذات فرهنگ و سبک زندگى و ساختار حکومتى آمریکایی ها است، از این جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانى نخواهد بود.

آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است/  اتفاقات بعد از انتخابات آمریکا شوک روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه انتخابات در آمریکا چندین هفته است که سایه ترس و وحشت یک جنگ داخلى را بر سر ایالات متحده افکنده  اظهار داشت: این انتخابات هر چند از پرمشارکت ترین انتخابات است اما در عین حال، به اذعان هر دو کاندیدا آکنده از فساد، بداخلاقى، وحشت و ترس است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: کارزار انتخابات در این کشور چندین هفته است که سایه ترس و وحشت یک جنگ داخلى را بر سر ایالات افکنده و به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت، و تأثیراتى در منطقه و جهان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است، گفت: نگاه برترى جویانه در ذات فرهنگ و سبک زندگى و ساختار حکومتى آمریکایی ها است، از این جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانى نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: رکن اصلى سیاست خارجى آمریکا حمایت بى چون و چرا از رژیم صهیونیستى است و همه سیاستهاى روساى جمهور این کشور که عضو لابى خبیثِ جهانى صهیونیسم هستند بر همین مدار مى گردد.

امام جمعه تبریز گفت: بر خلاف درشت نمایى رسانه اى و بزکسازى حضور بایدن و دشوارنمایى حضور ترامپ، اتفاق عمده اى که پس از انتخاب هر یک از این دو نفر خواهد افتاد، چند هفته شوک روانى مثبت یا منفى است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: با رفتن این نامزد و آمدن آن یکى اتفاق خاصى نمى افتد و همانطور که رهبر حکیم انقلاب اسلامى بیان فرمودند، بصیرت حقیقى دیدن تهدیدها و فرصتها به اندازه واقعى آن است. تهدیدنمایى آمدن ترامپ و فرصت نمایى حضور بایدن، اگر ناآگاهانه باشد نشان بى بصیرتى و غفلت سیاسى است و اگر آگاهانه باشد نشان وادادگى و خیانت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام اسلامی وارد هیچگونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد، گفت: ایران اسلامی به پشتوانه الطاف الهی و نگاه کریمانه امام زمان علیه السلام و هدایت های رهبر حکیم انقلاب و با اعتماد به استقامت کم نظیر ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران، با نگاه به تجربه برجام، با اتخاذ سیاستهای بازدارنده و مستحکم راه خود را ادامه خواهد داد و وارد هیچگونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر داشتن نگاه درون زا از سوی مسئولان به حل مشکلات کشور گفت: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه سازی و اغتنام از فرصت، همه توجه خود را بیش از گذشته باید صرف یافتن راه های علاج حل مشکلات مردم و پیشرفت همه جانبه کشور کنند و از ارسال هرگونه علامت غلط به دشمن نسبت به نامزد پیروز در انتخابات آمریکا خودداری کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول