اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: نمی‌دانم عباسی از چه طریقی حکم مدیرعاملی گرفت/ پیراهن ایتالیا را خرید و روی آن آرم آلومینیوم زد!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نیم‌ساعت قبل از بازی پیراهن‌های ایتالیا را آوردند و آرم آلومینیوم اراک را روی پرچم ایتالیا زدند!

خطیبی: نمی‌دانم عباسی از چه طریقی حکم مدیرعاملی گرفت/ پیراهن ایتالیا را خرید و روی آن آرم آلومینیوم زد!

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات سعیدعباسی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، عنوان کرد: او می‌گوید یک تیم یخ زده را تحویل گرفته، خب تحویل نمی‌گرفتید. زمین و زمان را به هم ریخته بودید که مدیرعامل بشوید.

خطیبی ادامه داد: من نمی‌دانم از چه طریقی حکم مدیرعاملی را گرفت و کاری هم به این موضوع ندارم. اما بعد از اینکه حکم را گرفت به تهران رفت و دیگر در باشگاه دیده نشد. پرسنل باشگاه حتی یک بار هم او را ندیدند. هر موقع سراغ او را گرفتیم گفتند به باشگاه نیامده است.

وی تصریح کرد: زحمات زیادی کشیدیم و این تیم را بعد از 18سال به لیگ برتر آوردیم. البته لطف خدا و تلاش بازیکنان و اعضای تیم بود. من لیستم را به صورت مکتوب ارائه کردم و گفتم قرارداد این بازیکنان را برای بازی مقابل نساجی ثبت کنید اما 5 بازیکن ثبت نشدند. 

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به قراردادهای کادرفنی گفت: او می‌گوید قرارداد همه مربیان را ثبت کردم اما ما از فدراسیون استعلام گرفتیم و متوجه شدیم فقط قرارداد من ثبت شده است. چرا زحمات مربیانی که با من کار کردند و زحمت کشدند را نادیده می‌گیرید و دروغ می‌گویید؟

وی ادامه داد: عباسی می‌گوید در جذب بازیکنان نقشی نداشتم پس چرا می‌گوید پوریا آریا کیا را با درخواست کادرفنی گرفتم؟ کدام حرفش را قبول کنیم. شما که تا نیم‌ساعت قبل از بازی در تهران بودید و 2 عضو هیأت مدیره قرارداد آریا کیا را بستند.

خطیبی گفت: کجای دنیا دیده‌اید که 20 دقیقه مانده به بازی سرمربی ارنج تیم را نداند؟ مشخص نبود کدام بازیکنان ما کارت بازی دارند و کدام یک ندارند. مدیرعامل باشگاه کجا بود؟ کجای دنیا دیده‌اید که شب قبل از بازی تا 2 نیمه‌شب عوامل باشگاه، مدیر روابط عمومی، مربی بومی و ... با بازیکنان قرارداد ببندند؟ پس مدیرعامل چه کاره است؟

سرمربی آلومینیوم اراک  تصریح کرد: نیم‌ساعت قبل از بازی پیراهن‌ها را آوردند. حتی عوامل تیم هم نمی‌دانستند قرار است چه لباسی را بپوشیم. خودش در تهران پیراهن تیم ایتالیا را از فروشگاه پوما خریده بود. پیراهن ایتالیا را آوردند و آرم آلومینیوم اراک را روی پرچم ایتالیا زدند! یک بازیکن شورتش کوچک بود و دیگری پیراهنش گشاد بود. این مسائل را برای اولین بار من می‌دیدیم. مسابقات ما زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و اگر متوجه این قضیه بشوند برای فوتبال ایران و باشگاه آلومینیوم اراک تبعات دارد.

خطیبی ادامه داد: ‌ما برای این تیم زحمت کشیده بودیم. عباسی باید بداند به کدام تیم آمده است. مردم اراک از صعود این تیم به لیگ برتر خوشحال هستند بهتر است او با بیان این حرف‌ها سعی نکند که خودش را بین مردم اراک محبوب کند. ان‌شاالله بعداً شما را می‌شناسند. ولی من را همه می‌شناسند و مردم اراک همیشه به من محبت داشته‌اند و می‌دانند خطیبی چه کارهایی برای این تیم کرده است.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به کمبود بازیکن برای بازی اول اظهار داشت: مستند دارم که از لیست 22 نفره‌ای که برای بازی با نساجی دادم، 17 بازیکن ثبت شد. از این 17 نفر، سه بازیکن دروازه‌بان بودند. در این مدت که او مدیرعامل شده چند بازیکن خواستم اما هر موقع زنگ زدم و یا پیام دادم به من گفت ببینیم چه می‌شود. چرا بازیکنانی را که می‌خواستم نگرفتید؟

خطیبی در مورد اعلام خداحافظی از آلومینیوم عنوان کرد:‌ من کارم را به نحو احسن انجام دادم دوست داشتم همکاری ما در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد ولی با شرایطی که دیدم نمی‌توان کار را ادامه داد. دو روز قبل به 2 تن از اعضای هیأت مدیره گفتم شرایط راضی‌کننده و در شأن یک تیم لیگ برتری نیست.

وی افزود: قبل از بازی تصمیم به جدایی گرفته بودم اما گفتم درست نیست، بهتر است بازی را انجام بدهیم. این موضوع را به مدیران باشگاه گفته بودم که بعد از بازی، سوای هر نتیجه‌ای که به دست بیاید اگر شرایط درست نشده باشد ادامه کار سخت است. باید شرایط را مهیا کند و بازیکنانی را که می‌خواهیم بگیرد. مدیرعامل باید خواسته‌های سرمربی تیم را برآورده کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد اما شرایط آنقدر سخت است که فکر نمی‌کنم بتواند کاری کند.

خطیبی تصریح کرد: امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع آلومینیوم اراک باشد. من آبروی خودم را از خیابان پیدا نکردم که مانند زمانی که در تراکتور بودیم هر چه کار کردیم و زحمت کشیدیم آن را به باد بدهد. مثل بقیه نیستم که تحت هر شرایطی کار کنم. من به آلومینیوم اراک دین دارم ولی اگر خواسته‌هایم برآورده نشود نمی‌توانم به کار ادامه بدهم. نباید یک نفر زحمات یک مجموعه و کارگران کارخانه را خراب کند.

خطیبی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است به آلومینیوم برگردد، گفت: هر موقع خواسته‌هایم را برآورده کند به تیم برمی‌گردم. زمانش را نمی‌دانم آقایان باید شرایط را مهیا کنند. مدیرعامل به من می‌گوید با بازیکن در مورد مسائل مالی صحبت کردی؟ مگر سرمربی باید این کار را انجام بدهد؟ من بازیکن را پیشنهاد می‌دهم و وظیفه مدیران است که با بازیکن در مورد مسائل مالی صحبت کند.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: همه گزارشات را به هیأت مدیره داده‌ام و مدیران در جریان هستند. در نبود مدیرعامل2 عضو هیأت مدیره زحمت کشیدند و یکی-دو بازیکن را که می‌خواستند از تیم جدا شوند، حفظ کردند. قرارداد آریاکیا را بستند. از آقایان اکرمی، رضایی، آنجفی و حقدادی تشکر می‌کنم که در این مدت واقعاً کمک کردند من به عشق هواداران که برایم سنگ تمام گذاشتند در این مدت کار کردم. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث خوشحالی و سرافرازی آنها شود.

خطیبی تاکید کرد: من نمی‌خواستم صحبت کنم و تیم در آرامش باشد ولی چون عباسی صحبت‌هایی را مطرح کرده بود، باید پاسخ می‌دادم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول