اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معاون ورزشی نفت مسجدسلیمان: بازی کردن واسعی قانونی بود/ شکایتی از تراکتور نداریم

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را در خصوص شایعه شکایت این باشگاه از باشگاه تراکتور تبریز ارائه داد.

معاون ورزشی نفت مسجدسلیمان: بازی کردن واسعی قانونی بود/ شکایتی از تراکتور نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نفت مسجد سلیمان روز گذشته در اولین ایستگاه لیگ بیستم مهمان تراکتور تبریز بود و موفق شد با کسب یک امتیاز از این میدان کسب کند.

حضور سعید واسعی در ترکیب تراکتور که قرارداد خودش را با باشگاه پیکان یک طرفه فسخ کرد، باعث ایجاد شائبه‌هایی شد و برخی معتقدند باشگاه نفت مسجد سلیمان باید از تراکتور به خاطر استفاده غیر مجاز از سعیدواسعی شکایت کند و نتیجه این بازی سه بر صفر به سود نفتی‌ها شود.

مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: با توجه به مقررات کمیته تعیین وضعیت، سعیدواسعی مشکلی برای بازی جلوی تیم ما نداشت. زمانیکه بازیکنی قراردادش را فسخ می‌کند درست است عواقب فسخ با خودش است اما از زمانیکه کمیته وضعیت حکم قطعی مبنی بر اینکه که فسخ بازیکن به صورت غیرمجاز ثبت شده را صادر کند. یعنی فسخش را غیر قانونی تشخیص بدهد.

سلیمانی ادامه داد: تا قبل از آن یعنی از زمان انجام فسخ تا صدور حکم، بازیکن هیچ منعی جهت حضور در مسابقه ندارد. بنابراین بازی کردن واسعی مقابل ما کاملا قانونی بوده و باشگاه نفت مسجد سلیمان هیچ شکایتی از تراکتور بابت این موضوع ندارد. حالا اگر عده ای شیطنت و مسائلی را مطرح می‌کنند به ما ربطی ندارد. ما هیچ شکایتی نداریم چون حضور واسعی در ترکیب تراکتور کاملا قانونی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول